Moordmaffia online

  • Hallo ik ben nu een tijdje bezig met het moordmaffia script


    Graag had ik een beetje feedback gehad van jullie


    bv wat er beter kan of wat ik kan veranderen of bv waar er fouten zijn


    Website staat op deze link :thumbup:


    Inloggen kan met demo account


    naam= demo
    pass= demomaf


    ben je benieuwd kom maar even kijken


    mvg
    zigzag

  • het eerste wat me opvalt is dat de log in, boven in het scherm niet in het midden staat, dit beweegt mee met het formaat, vet irritant als je op een pc zit, de template bevat gewoon 0 kleur, nodigt niks uit, ziet er uit als een oudbollige saaie website.


    Verder stoor ik me aan het enorme veld voor de chat/shoutbox, dit vult samen met mijn statestieken zoals de rang vordering al mijn hele scherm, en ik zit op dit moment niet achter een oud klein schermpje te werken.


    Vind overigens het uiterlijk van de voortgang balkjes wel prima, en zou de tekstuele statestieken misschien in 2 rijtjes zetten, dan win je al veel ruimte.


    Verder denk ik dat je opties wel goed zijn, standaard maar wel prima, heb ze niet allemaal getest.


    Heb je ook een stukje voorbeeld code, ik denk namelijk dat je daar misschien de meeste nuttige tips kan krijgen!
    Verder mijn tip is, kwa functies vul aan en breid uit, je zit op de goede weg!
    Kwa uiterlijk, zit je nog niet zo super, grijs is wel oke, maar je home page nodigt verre van uit, en in het spel wordt je pagina al voor 90% gevuld met je statistieken, chat en forum. De eerste genoemde is belangrijk maar mag gerust klein, uitgebreid vind met het toch in zijn hoofdkwartier. De chat hoeft maar 1 klein veldje te zijn lijkt mij. forum is gewoon een pagina.


    Succes en ga in iedergeval zo door!

  • al een paar aanpassingen gedaan chat is enkel scrol geworden


    begin layout background veranderd
    en ook login in het midden gezet
    ingame layout menu titels veranderd

    zou nog wel wat meer doen kwa kleur maar het wordt wel al een stuk beter, de login moet je toch nog even bekijken, op mijn scherm staat deze nog steeds niet in het midden, check ook even je meldingen er van, ik had net een verkeerd wachtwoord maar je krijgt 0 response terug!


    Verder ga zo door!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!