Whtspp tracking systeem en overspel in relatie

  • Ik heb een leuke vraag voor jullie ict-ers over de mooie app whatsapp tracking systeem.


    mogelijk gaat een vriendin van met mijn ex vriend om nav een aantal ervaringen met hem en haar en de gelijke tijden op whatsapp. Beiden hebben mij geblokkeerd. Dat vond ik des te meer verdacht toen ben ik de online tijden in een app tracking systeem bij gaan houden.


    Toen werd het mij allemaal iets teveel. Ik heb een detective overwogen alleen nu zou het mooiste zijn als het een goede online detective is. Is het mogelijk om te achterhalen of deze twee mensen online contact met elkaar hebben en ze berichten naar elkaar toe zenden?


    mvg

    1. Loes
  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste,


    Ten eerste denk ik dat je niet op het juiste forum ben voor relatie problemen, alhoewel dit vervelden kan zijn.


    Voor je vraag, ik denk niet dat het mogelijk is tenzij je zelf een malware/spyware op een van hun telefoons zet. Dit is mag volgens mij volgens de wet niet! Ik zou hier persoonlijk ook niet aan beginnen.


    De berichten op wachtapp zijn allemaal versleutelt dus hier zal je never nooit niet tussen komen.


    Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!