Video oplossingen voor kantoor, wat is er mogelijk?

  • Hoi allemaal,


    Ik heb een ICT vraag. Ik heb een online marketing agency en heb een fysiek kantoor. Als eigenaresse vind ik het fijn om nu toch op kantoor te werken (en werknemers werken thuis). Ik heb een aantal belangrijke online meetings en presentaties en wil dit niet alleen via een slechte webcam doen. Ik heb bedrijven gezien die bijvoorbeeld video-oplossingen verzorgen voor kantoren. Alleen weet ik niet of ik het eventueel zelf kan instellen en welke apparatuur hiervoor wordt aangeraden (om kosten te besparen).


    Ik wil niet afhankelijk zijn van andere mensen die de apparatuur moeten instellen, bijhouden tijdens de meeting, etc. want dat vind ik teveel gedoe. Hebben jullie nog enige ideeën voor meetings en presentaties?


    Alle ideeën worden gewaardeerd! :thumbup:

  • Ik zelf maak op dit moment toch echt veel gebruik van teams en heb een goede webcam gekocht, gewoon een full hd dingetje op bol.com.


    Het voordeel van teams is dat ik daarin mn presentatie rechtstreeks kan doen!
    Team bied ook nog voordelen van opnemen extra vergader ruimtes om tijdens een meeting in kleine groepjes te kunnen werken ect ect.


    Het eenigste wat je nodig hebt is een goede camera (met microfoon) of een camera met losse microfoon, er vanuit gaande dat je geluid hebt. Zo niet, mijn speakertjes komen voor 15 euro van de Action :p


    Succes

  • Ik heb run ook een marketing agency, en ik doe al mijn meetings via telefoon of via Zoom. Zoom is gratis tot 45 min per sessie daarnaast ook hun prijzen zijn heel goedkoop, werkt super makkelijk en ook makkelijk te integreren met Calendly.


    Je hebt alleen een webcam nodig , maar ook dat is niet verplicht.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!