Ontslag

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Beste leden,

Vooraleer ik beheerder werd, werden er een aantal dingen beloofd ( extra toegang, financieel,...)
    Echter zijn die zaken niet nagekomen (of nihil)

Tevens gaat Koen zelfs soms tegen de regels in, waardoor ik dan "gezaag" krijg van de leden waarom zij dit niet mogen doen. Opzich hebben de leden wel een punt....

Er zijn nog een aantal zaken waarbij de samenwerking niet goed tot stroef verloopt. Waardoor ik dus beslist heb om mijn functie neer te leggen.

Uiteraard kom ik wel nog af en toe naar de site & ben ik bereikbaar via skype, Whatsapp en dergelijke (te vinden op het profiel).

Met vriendelijke groeten,

Aaron
  • Wie openlijk kritiek uit, krijgt ook eerlijk een antwoord.

Zoals jullie allemaal al jaren weten ben ik een man van mijn woord.

1) Financieel: hier zijn duidelijke afspraken rond gemaakt. 50-50. Als je geen actie onderneemt of adverteerders zoekt, kun je ook geen grote inkomsten opeens verwachten...
    Hij had volledige vrijheid om zelf partnerships aan te gaan, hij heeft iets voorgesteld, ik heb laten weten dat dit allemaal ok was en hij doet er niets mee...

2) Het feit dat het hier zo wordt aangekondigd op deze manier, toont denk ik genoeg aan dat dit geen professioneel gedrag is.
    De aankondiging kwam zonder gesprek op whatsapp. Ik kreeg enkel volgend bericht:
    Kstop met ICTscripters.
    Als ik dan vraag hoe het komt, volgt er geen reactie. Zoiets bespreek je normaal eerst even.

3) Ik heb pas een maand geleden toegang kunnen geven aan een dev omgeving, omdat de oude devomgeving niet meer werkte. Ik heb meermaals meerdere uren geprobeerd hem werkende te krijgen, wat ik ook aangaf aan Aaron.

- Zo is de database van ICTscripters immens groot en werkte de export en import niet. Deze heb ik uiteindelijk via command line moeten kopiëren.

- De huidige versie van ICTscripters werkt niet op de laatste versie van PHP, welke op de dev server draait, dus daar heb ik dan eerst de oudere op moeten zetten, zodat we alles konden beginnen updaten. Dit neemt ook wel wat tijd in beslag en gaat ook niet zomaar vanzelf.

- Toen ik de bestanden had overgezet en gekoppeld aan de nieuwe database had ik nog steeds problemen. Ik kreeg het portaal (linker en rechter menu) niet werkende.

- Uiteindelijk heb ik ongeveer een maand geleden hem de gegevens gegeven van de nieuwe dev omgeving die ik er speciaal voor heb opgezet. Akkoord, dit duurde lang, maar het was dan ook niet evident.
    Ik weet niet of Aaron deze omgeving gebruikt heeft. Maar het argument dat hij geen toegang had klopt niet.

4) "Ik ga tegen regels in" => ik werd hier niet van op de hoogte gesteld.
    Waarom laat Aaron mij dit dan niet even weten? Het is jaren geleden dat deze regels werden opgesteld, ik ken ze ook niet allemaal vanbuiten.
    Zelfs nu nog weet ik niet welke regel ik waar juist heb gebroken.
    Spreek mij daar dan gewoon op aan?
    Aaron, laat je privé even weten welke regel ik waar heb gebroken? Dan kan ik mezelf een strafpunt geven :saint:

Als er vragen waren probeerde ik altijd snel te antwoorden en verder te helpen.
    Ik weet dat ik een drukke agenda heb, maar ik ben de afgelopen maanden meer met ICTscripters bezig geweest dan de afgelopen 3 jaar samen.

Hopelijk had je gewoon een slechte dag en kunnen we terug vrienden zijn?
    ----------------------------------------------
    K.Rens
    Zaakvoerder DiMoWeb
    dimoweb.com
  • K.Rens wrote:

2) Het feit dat het hier zo wordt aangekondigd op deze manier, toont denk ik genoeg aan dat dit geen professioneel gedrag is.De aankondiging kwam zonder gesprek op whatsapp. Ik kreeg enkel volgend bericht:
    Kstop met ICTscripters.
    Als ik dan vraag hoe het komt, volgt er geen reactie. Zoiets bespreek je normaal eerst even.
    Beide partijen hadden het netter kunnen doen ;)
    Aaron had het eerst netjes kunnen aangeven en vervolgens een net bericht kunnen opstellen, zelfs met eventuele negatieve uitlatingen. Maar dan met een andere toon. Koen had hier korter op kunnen reageren en privé contact op kunnen nemen rondom de interne discussiepunten. Het terugwijzen is daarom een beetje een pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet.

Misschien voor beide partijen een goed idee om het vluchtig onderling erover te hebben en vervolgens of het topic aanpassen of een 'joint statement' opstellen. Dat is mijn idee het mooiste voor Aaron, Koen en ICTS.
    Master student IT-recht en Master student Ondernemingsrecht & software ingenieur
    My Personal profile
    My professional profile (LinkedIn/CV)
  • Eens met Tim :) samen er uit komen is het beste

Tim wrote:

K.Rens wrote:

2) Het feit dat het hier zo wordt aangekondigd op deze manier, toont denk ik genoeg aan dat dit geen professioneel gedrag is.De aankondiging kwam zonder gesprek op whatsapp. Ik kreeg enkel volgend bericht:
    Kstop met ICTscripters.
    Beide partijen hadden het netter kunnen doen ;) Aaron had het eerst netjes kunnen aangeven en vervolgens een net bericht kunnen opstellen, zelfs met eventuele negatieve uitlatingen. Maar dan met een andere toon. Koen had hier korter op kunnen reageren en privé contact op kunnen nemen rondom de interne discussiepunten. Het terugwijzen is daarom een beetje een pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet.

Misschien voor beide partijen een goed idee om het vluchtig onderling erover te hebben en vervolgens of het topic aanpassen of een 'joint statement' opstellen. Dat is mijn idee het mooiste voor Aaron, Koen en ICTS.
    Met vriendelijke groet,
    Jeffrey Hoekman
    SysteemBeheerder | System Engineer | TV / Radio technicus