Gezocht Mexign marktplaats script

  • Goedemorgen allen,


    Heeft iemand toevallig nog het script liggen van "Mexign" een marktplaats script?
    Ik heb die destijds aangeschaft, heb dus een geldige licentie enkel nu hebben we per ongeluk het systeem zelf dus van onze computer afgemieterd... Die is niet terug te krijgen, we hebben contact gezocht met men zelf maar hun sites blijken nu ook offline te zijn....


    Hopelijk heeft iemand dit script en kan die dit met mij delen, dan kunnen we onze licentie invoeren en weer verder gaan.


    Bedankt alvast!

  • Ik neem aan dat je toch ergens bij je aankoop wel contactgegevens had?
    Als de site niet meer bestaat kan je altijd op speurtocht gaan via het Internet Archive. Wie weet kom je wel een KVK-nummer tegen of een naam of telefoonnummer.


    Maar je hebt het over 'destijds'. Gaat het over een paar jaar, of vele jaren?
    Gezien je er weinig over vindt, vrees ik dat het héél lang geleden zal zijn, en dat het script ook behoorlijk verouderd zal zijn.


    Ik zou dan terug denken aan de mooie tijd, en iets nieuws bouwen/zoeken of laten maken.

  • Bij aankoop waren er wel gegevens inderdaad enkel reageert men nergens meer op en bestaan de websites ook niet meer, dit blijkt bij meerdere mensen een probleem te zijn was ik wel al achter.


    In 2019 was er nog een update, die we netjes konden downloaden maar door een domme fout van onszelf is die dus weg en krijgen we hem ook niet meer terug en hun team is gewoon compleet niet meer te bereiken.. Lijken wel van de aardbodem verdwenen te zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!