Ik zoek een scripter

  • Hallo alle


    Ik zoek iemand die voor mij een game script kan bouwen zo als my horsez en of zo iets wat er op lijkt.
    Ik zoek dit script voor mijn dochter van 10 jaar.
    er is nog niets voor het script dus alles gaat vanaf 0 worden gebouwd.
    Wie kan en wil mijn helpen hier mee.


    Ik hoor het graag van jullie.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • goedemorgen dmeigenaar


    ja dat is er wel maar niet veel dit omdat mijn dochter dit geheel zelf wil gaat betalen.
    nu snap ik ook heel goed dat het veel tijd en werk is dus kan er naar een goede oplossing gekeken worden.
    heeft u een idee wat betreft het script???
    mijn idee is dat we een maffia script en of een torent script gaan gebruiken en die ombouwen naar een paarde game hoe vind u dit??


    misschien is het een idee dat we met elkaar in contact komen via Skype??


    ik hoor het graag van u.

  • Met alle respect maar hoe wilt u dit allemaal realiseren? Ik bedoel, het kost heel wat werk, niemand werkt tegenwoordig nog 'gratis', het gaat gewoon heel wat uren kosten maar uw dochter van 10 (?) die wilt het gaan betalen? Of u moet al veel zakgeld geven of het gaat niets worden vrees ik...

  • Hoi Tigermaffia,


    Geweldig dat je ook een game wilt maken voor je dochter, echter zou ik hier niet de focus op leggen. Het ontwikkelen van een game gericht op één persoon zal nooit de verwachtingen naar voren halen die zo'n website draaiende houden.


    Voor je dochter zou ik eerder kijken naar een bestaand script en of website waarvan je weet dat ze veilig het spelletje kan spelen.


    Mocht je toch iets willen ontwikkelen, dan ben ik het zeker eens met RJ Webdesign. Hier gaan gigantisch wat kosten aan zitten en zal echt niet "gratis" gerealiseerd kunnen worden.

  • Servertjee
    wat ze wil is een website dat gaat over paarden en alles wat er bij hoort
    er zijn u als zo 50 a 60 leden die mee doe als het game klaar is
    en ja ik weet dat het geld kost en dat is ook bespreek daar ik zal zelf wel geld bij moeten leggen haha maar de bedoeling is dat ze ook gaat snappen dat het geld gaat kosten alles wat ze wil dus ja ze gaat zelf ook mee betalen hier aan.


    RJ Webdesign
    ja dat het geld gaat kosten snap ik
    dat is ook oke hoor maar de vraag is hoeveel
    en hoe ik dit wil gaan realiseren? dat is denk ik heel gemakkelijk hoor waarom het wiel opnieuw uitvinden als er al iets bestaat.
    ik bedoel daar mee er zij maffia scripts en torent script die heel goed om te bouwen zijn naar zo spel als wat mijn dochter wil hebben.
    voorbeeld vermoord de maffiabaas kan je ook van maken slachthuis voor je paard
    of ziekenhuis kan ook worden veearts en of zo


    daarom vraag ik ook wie kan mij hier mee helpen.

  • dat mag dat is jouw mening en dat mag
    alleen ben ik van mening als je de kinderen neet leert dat dingen geld kosten vinden ze alles maar gewoon dar ze alles maar krijgen
    het wat zijn mee betaald is ook maar minimaal hoor het is meer een leermoment niets meer ze betaald maar € 5,- voor het idee.


    vraagje wat bedoel je hier mee maar ik hoor nog steeds een onverstandige basis. ???

  • Uuurhm, zullen we weer ontopic gaan en het niet hebben hoe ieder zijn of haar kind moet opvoeden, daarvoor wil ik je dan toch naar een forum voor opvoeden sturen ;)


    #Ontopic
    Even een vraag om een goed beeld te krijgen wat je zoekt!
    Wat voor functies moet het spel bevatten.
    Moet het single player zijn of online met anderen?


    Maak even een opsomming, ik begrijp natuurlijk goed dat mensen niet random een account gaan maken op een site die je min of meer nagemaakt wilt hebben.

  • RJ WEbdesign
    ja dat hoort zeker bij een van mij opzie ja dit omdat het zo goed als het zelfden is.


    Jeroen.G
    Ik zoekt!
    ik zou willen dat het net zo iets is als maffia game dus klik en klaar
    de zijn de functies van het spel
    uitmesten van de hokken
    het voeren van de paarden
    het watergeven aan de paarden
    het fokken van nieuwe paarden
    en zo verder dit alles gebuurt met een klik en dan gaat de actie die je aanklikt inwerken
    net zo als bij een maffiagame
    daar om een maffia game ombouwen
    dit zijn de functies van het spel voor de gamer
    de functie voor de Admin / beheerder moet het spel een goede Adminpaneel hebben.
    het is single player
    maar wel online met anderen chatten / form en dat soort dingen.


    ik hoop dat ik nu een goed beeld heb kunnen geven aan je met wat ik zoekt!

  • Dag Tigermaffia,


    Mocht je hulp nodig hebben, dan kan ik je hierbij wel helpen.
    Gegeven het budget van een gemiddelde tien-jarige, moet ik er wel bij zeggen dat er waarschijnlijk ook een bijdrage van jou nodig zal zijn.


    Ik heb een heeeeel gaaf idee in mijn hoofd waarmee wij het efficient kunnen realiseren.


    Met vriendelijke groet,


    Xean

  • beste mensen


    is het misschien een idee dat jullie een prijs opgeven
    dan kan ik kijken of wat haal daar is


    Franzo.Brouwer een paar duizend euro is te veel maar dat snap je welf ook wel


    Xean misschien kunnen we kijken hoe en wat als je wil munnen we even het via de pm doen oke??

  • Misschien is het handig om eerst maar eens een uitgebreide lijst met specificaties te schrijven, voorzien van diverse voorbeelden en wat het moet doen, en wat de eisen zijn.
    Dan kom je eerst uit op een mooi document van misschien minimaal 5 A4'tjes. Maar dat is dan aan de krappe kant.


    Op wat je nu wilt kan iemand echt van alles aan prijzen noemen. De brug is nog veel te ver om een prijsaanvraag voor te doen.


    Eerlijk gezegd vind ik het een vaag verhaal. Een RPG-game voor een 10-jarige dochter die op maat moet worden gemaakt? Volgens het Nibud krijgt een 10 jarig kind 2,- tot 2,30 zakgeld per week. Laat haar dat liever opsparen voor een leuk paarden-cadeau uit de speelgoedwinkel i.p.v. in te laten leggen in een aankoop van een RPG-game. Los van het feit dat het idee een beetje belachelijk klinkt, vind ik dat ze echt niet hierin moet meefinancieren. Ik hoop maar dat sociale instanties niet mee zullen lezen.

  • AarCLay


    ik heb zelf al dingen gemaakt en mijn dochter ook
    ik ben al aan het werk er mee


    en dan ik snap jullie echt niet waarom zal ik alles voor 100% moeten betallen raar hoor
    ik vind echt dat je kinderen vanaf de 10 jaar echt wel wat kunnen leren anders worden het van die verwende kinderen.
    en dat is mijn mening en daar mee uit.
    vind het wel jammer dat mensen melden dat ze het meer hebben over mijn dochter dan over wat het kost en of ze ideeen hebben en of willen helpen hier mee. JAMMER


    ;ater

  • Ik voel mij hier ook niet prettig bij, als een kind iets wil moet je haar zelf er op uit laten gaan en begeleiden. Nu neem jij dit volledig voor je rekening waardoor het meer overkomt dat jij dit wil. Verwacht niet dat je hier iemand vind in die setting. en als ik daar fout zit, alvast mijn excuses!


    Mijn laatste maffiagame maffiaclub.com (overigens ook al bijna 10 jaar oud) heeft mij 2 maanden gekost met een crunch van 2 weken naast mijn fulltime werk. Ik gok op zo een € 2000,- tot € 8000,- in man uren. Mijn advies (from a internet stranger), stop met ideeën opleggen aan je kids, laat ze zelf dingen ontdekken en als ze werkelijk geïntresseerd zijn in browsergames, kan je ze het beste laten beginnen met een gratis mijnmaffia.com, mijnmaffia.nl of zelfs een van mij: mijnrpg.nl (volledig gratis, geen paid addons)

  • AarCLay


    ik heb zelf al dingen gemaakt en mijn dochter ook
    ik ben al aan het werk er mee

    Een dochter van 10 aan het programmeren? Ik geloof er weinig van.

    Citaat

    en dan ik snap jullie echt niet waarom zal ik alles voor 100% moeten betallen raar hoor
    ik vind echt dat je kinderen vanaf de 10 jaar echt wel wat kunnen leren anders worden het van die verwende kinderen.

    Een RPG-game is niet een goedkoop stukje speelgoed van de Intertoys. Dit is maatwerk waarin uren werk zit. En waar gewoon uurprijs voor betaald moet worden. Reken maar op minimaal 60 euro per uur.


    En als je niet eens snapt waarom je alles voor 100% moet betalen, zou ik toch maar eens naar het Nibud bellen, of een Kinderopvoedingslijn.

    Citaat

    en dat is mijn mening en daar mee uit.
    vind het wel jammer dat mensen melden dat ze het meer hebben over mijn dochter dan over wat het kost en of ze ideeen hebben en of willen helpen hier mee. JAMMER

    Ik vind het erg vreemd dat je jouw kinderen erbij betrekt, en ik geloof eigenlijk geen barst van je verhaal. Wordt het niet eens tijd om met de echte waarheid te komen? Een paar jaar geleden zag ik ook al zo'n wazig topic voorbij komen waarbij je, ik meen een kind van 7 had, die een RPG-game wou...


    Trouwens, zie ik je erg vaak topics starten over diverse Maffiagames, en het gaat alleen om gratis dingen. En nu opeens wil je geld gaan betalen terwijl het budget niet toereikend is.


    Zelf vraag ik mij ook af of een RPG-game wel interessant is voor een kind van 10. Zulke kinderen zijn op de basisschool nog aan het leren rekenen, en een RPG gaat daar net een stapje verder in met grote getallen, en ingewikkelde berekeningen en het maken van juiste keuzes.


    Al met al ruik ik toch ergens vis al ik alles bij elkaar optel.

  • AarClay
    Een dochter van 10 aan het programmeren? Ik geloof er weinig van. WIE ZECHT DIT?? IK NIET HOOR HET BEHEER VAN DE WEBSITE IS VOOR HAAR.


    Een RPG-game is niet een goedkoop stukje speelgoed van de Intertoys. Dit is maatwerk waarin uren werk zit. En waar gewoon uurprijs voor betaald moet worden. Reken maar op minimaal 60 euro per uur. KIJK HIER KAN IK IETS MEE EEN PRIJSOPGAVEN DAT IS WAT IK VRAAG!!!


    En als je niet eens snapt waarom je alles voor 100% moet betalen, zou ik toch maar eens naar het Nibud bellen, of een Kinderopvoedingslijn.
    EVEN HET VOLGENDE PAS EVEN GOED OP JE WORDEN NU. DIT GAAT GEHEEL NIET OVER HET WAT IK VRAAG IK MELDE AL MENING OOK NIET ERG MAAR AANVAL NEE NIET HANDIG OM TE DOEN.
    WIJ VOEDEN ONZE KINDER OP ZO ALS WIJ VINDEN EN DENKEN GOED TE DOEN HOE JULLIE HET DOEN IS ZULLIE ZAAK KLAAR.


    Ik vind het erg vreemd dat je jouw kinderen erbij betrekt, en ik geloof eigenlijk geen barst van je verhaal. Wordt het niet eens tijd om met de echte waarheid te komen? Een paar jaar geleden zag ik ook al zo'n wazig topic voorbij komen waarbij je, ik meen een kind van 7 had, die een RPG-game wou...
    NOG EEN KEER DAN WELK JAAR IS DIAT??
    IK HEB TWEE KINDEREN EN DIE WORDEN OOK OUDER EN JA IK HEB AL EEN PAAR KEER GEVRAACHT VOOR HULPEN EN OF EEN SCRIPT EN ALS HET NIET IS WAT JE KIND ZOEK KIJK JE VERDER EN ZO GOED DAT IK OP NOG EEN PAAR FORUM AAN HET KIJKEN BEN NAAR IETS !!MAG ZEKKER NIET!!



    Trouwens, zie ik je erg vaak topics starten over diverse Maffiagames, en het gaat alleen om gratis dingen. En nu opeens wil je geld gaan betalen terwijl het budget niet toereikend is.
    DAT IS VOOR MIJ ZELF JA ON DAT MAR OOK NIET VAN UIT HIER DAT BEPAALEN JULLIE WEL EVEN VOOR MIJ !!ha HA ha HA ECHT NIET!!


    Zelf vraag ik mij ook af of een RPG-game wel interessant is voor een kind van 10. Zulke kinderen zijn op de basisschool nog aan het leren rekenen, en een RPG gaat daar net een stapje verder in met grote getallen, en ingewikkelde berekeningen en het maken van juiste keuzes.
    DIT LICHT ER AAN LEKE SCHOOL JE KIND ZIT JA.


    WAT JE RUIKT WEET IK NIET BOEIT ME OOK ECHT NIET


    SC-Scripting
    Als je verder zoekt via zijn profiel dan zie je dat dit al jaren aan de gang is
    HIJ HYEB OOK NIETS DUS WAAROM VERKUT JE DAN EEN TOPIC EN ALS DE REST HOOR MELDEN HOE IK MIJN KINDEREN MOET OPVOEDEN ???
    DACHT HET NIET MAAR GOED IS WEL GOED ZOEK HET LEKKER UIT MET DE WEBSITE KLAAR MEE


    DAG

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!