• Hoi allemaal,


    Gewoon een vraagje uit interesse,
    Ik heb sinds een paar maanden een Ender 3 in mijn bezit, een leuke 3D printer om mee te starten niet te duur en redelijk handzaam.
    Ik moet zeggen ik heb er zelf ook best veel lol in om er mee bezig te zijn en nu in de tijd met COVID-19 zet ik hem ook nog in voor beschermingsmiddelen door te printen voor Makers4all.


    Ik vroeg me dus af, zijn er hier mensen die een 3D printer hebben? Kan een FDM zijn of een SLA printer hebben of ervaring mee hebben?
    En heb je er iets over te vertellen ect ect.


    Misschien kunnen we elkaar zelfs vooruit helpen met ervaringen, mods andere software ect ect :)


    Ik hoor graag jullie ervaringen.


    Btw. mensen zonder mogen ook gewoon vragen stellen of zo he :p

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Thuis spelen we vaak gezelschapsspellen, we verzamelen veel verschillende en testen ze uit. In februari hadden we een nieuw 999 games spel gekocht waarin er veel pionnen zitten.


    In maart hebben we een website gevonden waarop iemand van de “simpele” vierkantjes een pion gemaakt had met een 3D printer. Via een vriend hebben we dit ontwerp kunnen laten printen.


    Dat was voor mij een eerste ervaring. maar wel een positieve. Het ontwerp was reeds voorgemaakt waardoor we dit enkel moesten inladen en printen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!