Updates en verbeteringen

  • Beste leden & bezoekers,


    Naar aanleiding van mijn vorig topic (We vliegen er in!) , gaan we alvast wat wijzigingen doorvoeren.
    De eerste wijziging is in het team. Maar: Nieuwe ideetjes zijn nog steeds welkom!



    Teamversterking


    We zijn terug op zoek naar enkele nieuwe Teamleden. Leden die zich willen inzetten om ICT Scripters terug actiever te maken. Je hoeft hiervoor geen specifieke IT kennis het hebben en/of vaardigheden, uiteraard is dit wel een pluspunt als je dit hebt!


    Waarbij kan je ons helpen?
    - Het modereren van het forum
    - Uitwerken ideetjes
    - Tussenpersoon bij problemen
    - Achter de schermen (ICT Scripters) helpen programmeren / verbeteren van de website
    - Marketing


    Heb je ervaring in één of meerdere van deze punten? Heb je andere kennis maar denk je ons te kunnen helpen? Stuur mij een Privé bericht met uw gewenste functie, sollicitatie + motivatie (+ eventuele referenties). Samen met uw gegevens naar @Aaron. (Voor het einde van de maand)



    laten we samen ICT Scripters terug beter maken!



    Aaron

  • Goeiedag Aaron,


    Ik zou me graag willen aansluiten bij het team :)


    Groetjes,
    Alex

    Kan je mij een Privé Berichtje sturen met uw motivatie + korte omschrijving wie je bent en wat je doet?


    Omdat ik al heel lang lid ben zou ik wel willen helpen met de online marketing voor het forum. Is hier ook een vergoeding voor beschikbaar en ook een budget waarmee we kunnen adverteren?

    Budget is beschikbaar & een vergoeding is bespreekbaar ;)
    Stuur je mij even een motivatie + een korte omschrijving over jezelf? + Wat je eventueel zelf verwacht?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!