Programmeur gezocht

  • Beste leden,


    Wij zijn opzoek naar een programmeur die graag meer ervaring wil op doen! (Betaald uiteraard!)


    Ik kan helaas weinig informatie kwijt over het project zelf omdat ik dit liever geheim wil houden. Wat ik je wel kan vertellen is dat het een ontzettend leuk project wordt waarbij je ontzettend veel nieuwe dingen kunt leren.


    Wat wij van je vragen:
    - Ervaring in HTML, CSS & PHP (Must!)
    - Ervaring met PDO
    - Ervaring met Javascript (Pré)


    Binnen enkele dagen ontvangen wij de layout inclusief pagina's aangeleverd en zouden daarna gelijk aan de slag willen gaan.


    Het project is voor korte periode ik verwacht zelf als we er met 2 of 3 man aan werken het project met 14 tot 30 dagen af kan zijn.


    Wij zoeken iemand die graag meer ervaring wilt opdoen, iemand die het leuk vind om in team verband mee te werken, en iemand die bereid is om zich mee in te zetten om uiteindelijk een heel vet product neer te zetten.


    Uiteraard wordt je betaald voor het werk. Wij zijn niet op zoek naar iemand die op uurtje factuurtje basis werkt wij spreken liever een vaste prijs af voor het werk wat er gedaan moet worden.


    Je krijgt betaald bij oplevering van het werk. Uiteraard kunnen we hiervoor een werkovereenkomst opzetten.


    Lijkt het jou leuk om ten eerste wat extra's bij te verdienen, daarnaast mee werken aan een geweldig product en je netwerk te verbreden met gedreven ondernemers stuur me dan even een berichtje dan kunnen we direct alle zaken bespreken.


    Groetjes,
    Frenzo
    http://www.marketingmetrics.nl

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!