Hulp bij Online kleding winkel

  • Goede avond,


    Ik ben al een hele poos opzoek naar een goede e-commerce platform voor een online kleding winkel maar ik kom er maar niet uit.


    k heb weinig tot geen ervaring op dit gebied en ik hoop dat ik hier geholpen kan worden met tips. Heeft iemand ervaring op dit gebied? en hoe kan ik dit het beste aanpakken of waar moet ik zoeken.


    ik heb een voorbeeld van een shop waarvan ik hetzelfde wil (systeem en layout opbouw) http://www.cottondistrict.nl


    Met vriendelijke groet,
    M. Yousef.

  • Beste,


    Ik heb redelijk veel ervaring in de ecommerce wereld. Als je geen verstand hebt van technische onderdelen van een webshop zou ik zeker shopify gebruiken. Ook wanneer je bijvoorbeeld wilt gaan dropshippen is shopify vele male efficienter als wordpress.


    Nadeel is wel je hebt maandelijkse omkosten aan je webshop.


    Mocht je meer informatie willen over webshops, dropshipping print-on-demand etc, stuur me gerust een berichtje

  • Om nog specifieker te zijn, deze website draait inderdaad op Wordpress samen met de theme 'flatsome'


    Alles is best makkelijk installeren en naar eigen wens en dergelijke te maken!
    Mocht je er eventueel niet uitkomen dan kan je altijd contact opnemen ;)

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!