Inlog/register probleempje

  • Hoi allemaal,
    Nu we ik lekker thuis moet zitten ben ik begonnen aan het criminals blue project,
    Nu ben ik als eerste begonnen met een simpel bootstrapje toe te voegen. Helaas loop ik bij de register pagina tegen een probleem aan.


    Ik heb in de template (Header.tpl) een login modal toegevoegd. Zie code heaer.tpl in de spoiler.


    nou werkt dus alleen in deze nieuwe template mn register template niet meer, deze komt constant met foutmeldingen uit login.php/tpl
    Zie hier onder in de spoiler de tpl van register.


    In de oude Blue en begangster template werkt alles perfect, ook als ik de login modal er uit gooi, werkt alles.
    Nou wou ik eigenlijk de modal wel toevoegen aangezien dit een leuke en moderne toevoeging is.


    Dus kan iemand mij helpen met dit probleem?

  • Hoe luiden deze? Dat lijkt mij de belangrijste informatiebron voor het vinden van een oorzaak.

    De foutmeldingen die login.php genereert zoals verkeerde gebruikersnaam/wachtwoord.


    geen code foutnmeldingen uiteraard anders had ik deze gepost.


    al 1 ding. Ik zie dat je javascript oproept met de scripttag. Bij smarty moet hun literal tag erbij toevoegen.



    https://www.smarty.net/docsv2/en/language.function.literal

    dit is een goeie, dit zal ik aanpassen verwacht niet dat het probleem word opgelost hiermee. Het javascript wordt overigs in de andere templates ook al zo aangeroepen dus is nooit goed geweest haha, dus zal die fix igg door voeren.

  • Kijk naar de code die het registreren/inloggen afhandelt, vang data eventueel tijdelijk op in een dumpbestand. Hoogstwaarschijnlijk gaat daar iets mis. Vergelijk het met de variant die wel werkt, de verschillen tussen die twee zouden moeten verklaren waarom het niet werkt.


    Of er zit misschien brakke code in die controleert op isset($_POST['een_of_andere_afwijkende_button_naam_die_ontbreekt_in_je_modal']) ofzo...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!