Scripter gezocht

  • Beste ictscripters,


    Paar maanden geleden ben ik door een vriend van me doorgestuurd naar deze forum.


    Ik zocht namelijk een scripter voor mijn maffia game. En heel snel kwam ik in contact met Ferhat, hij heeft een groot deel online voor me gezet, maar helaas laat hij niks meer van zich horen.


    Ik zoek namelijk een scripter die me verder kan helpen met het spel.
    Het spel moet zich een beetje op
    Bendes.nl - Straatrovers.nl lijken.


    Natuurlijk ben ik bereid om te betalen, maar er moet wel resultaat in komen. Graag spreken we dit met elkaar via privé.


    Wat er nog gedaan moet worden:
    - Spelfuncties
    - Inventaris
    - En nog wat andere dingen.



    Stuur mij een PM voor interesse.
    Live demo? Stuur een PM.



    Met vriendelijke groet,
    Kalasj

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Op dit moment zoek ik nog een scripter of iemand die een source van hier heeft liggen.

    Heb je reeds iets online/offline staan waarop verder kan gebouwd worden? Of dient men zelf van 0 te bouwen? Of een bestaande source downloaden en verder op bouwen? Tussen onze download staat er heel wat materiaal die gebruikt kan worden als basis. (Let wel, sommige zijn niet bugvrij)

  • Heb je reeds iets online/offline staan waarop verder kan gebouwd worden? Of dient men zelf van 0 te bouwen? Of een bestaande source downloaden en verder op bouwen? Tussen onze download staat er heel wat materiaal die gebruikt kan worden als basis. (Let wel, sommige zijn niet bugvrij)

    heb van ferhat toen een script gekocht, de source is half af. Omdat ferhat me heeft geblokkeerd op messenger is er niks af.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!