Laatste bericht op IctScripters

  • Het is toch allemaal niet zo zwart-wit als hier wordt voorgesteld denk ik.


    Als wat @Luc in een ander draadje zegt klopt, dan mag je niet zomaar allerlei dingen roepen, ook al heb je slechte ervaringen met @Ferhat.Remory. Als je/er aangifte hebt/is gedaan of als er een veroordeling is wordt dit misschien anders.


    Dan, hoe heb je afspraken vastgelegd en hoe vaak heb je zaken met hem gedaan? Als dit allemaal mondeling is, dan hangen hier blijkbaar ook allemaal regels aan vast.


    Het kan dus prima zijn dat je daadwerkelijk benadeeld bent, maar zonder enige "bewijslast" kunnen wij je niet helpen en daarnaast is deze site waarschijnlijk ook niet de juiste plek hiervoor.


    Beschouw het eens vanuit het perspectief van deze site. Je bent hier op hun "turf" een conflict aan het uitvechten. Is dit echt de juiste plaats voor zoiets? Je plaatst de moderators op deze manier voor een blok want ze kunnen moeilijk partij kiezen voor iemand omdat ze simpelweg niet weten wat er daadwerkelijk is gebeurd.


    Het feit dat @Ferhat.Remory zich hier ogenschijnlijk niet meer vertoont spreekt misschien niet in zijn voordeel, maar aan de andere kant kan ik mij best voorstellen dat hij gewoon geen zin heeft om mee te gaan in deze potentiële "flauwekul".


    Jammer dat je je zo voelt/dat het zo is gelopen, maar deze site kan hier verder weinig aan doen denk ik. Wat dat betreft wordt misschien de verkeerde partij gestraft door deze actie?

  • Twan,


    zoals FangorN zegt, met een mondeling akkoord kunnen wij niets doen. Dit is woord tegen woord.


    Als je een contract hebt of een aangifte bij de politie. Dan kunnen wij daar wat aan doen.


    Zomaar iemand bannen om een mondeling akkoord. Kunnen we niet doen. Hoe stom dat dit ook klinkt...

  • 2 jaar geleden werd ik ook opgelicht, duidelijk bewijzen aangeleverd. Word niets mee gedaan.


    ICTscripters geeft oplichters een podium, onder het mom van ''wij kiezen geen partij'', je moet aangifte doen.


    Hij heeft mij opgelicht voor 125 euro, dat betekend alleen maar dat het een zielige rat is die al spartelt voor 125 euro.


    Die mag hij stoppen waar hij niet laten kan.
    Maar ik begrijp nu wel waarom dit platvorm in verval is.


    De tip voor iedereen: doe vooral geen zaken met mensen op dit platvorm. :)

  • duidelijk bewijzen aangeleverd

    Aan wie, en wat hoopte je daarmee te bereiken? Het enige wat je op deze site -met enig fatsoen- kan doen is een reactie plaatsen op iemand zijn "muur", waarbij je aangeeft hoe je ervaringen waren. Dit kan anderen dan aanzetten om wel/geen zaken met zo iemand te doen. Dit "platvorm" is slechts een medium. Het staat zelfs in de disclaimer, misschien wel een puntje voor ICTScripters om akkoord met de regels expliciet op te nemen bij registratie, maar als je op deze site zit en hier gebruik van maakt dan zijn in zekere zin de regels van toepassing lijkt mij zo. Dus, helaas pindakaas?


    Word niets mee gedaan.

    Dan was het blijkbaar het verkeerde loket?


    Als je zo stellig overtuigd bent van de rechtsgeldigheid van jouw bewijs, waarom doe je dan niet gewoon aangifte? Vervolgens PM je een admin met een bewijs van je gelijk en dan kan deze site overgaan tot sancties tegen een lid die zich heeft misdragen.


    Je kunt je afvragen wat het nut is van (het proberen om) iemand hier publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Wat probeer je hiermee te bereiken? Je huidige aanpak heeft overduidelijk niet geresulteerd in het gewenste resultaat. Je voelt je zelfs genoodzaakt dan maar zelf op te stappen. Maar ook daar bereik je waarschijnlijk niets mee.


    "Bewijs" is niet hetzelfde als "wat voor jou overduidelijk is".


    Als je er onderling niet uitkomt, dan is de meest logische stap dat je het hogerop speelt.


    Of je pakt je verliezen en dan ben je een ervaring rijker en een illusie armer :p.


  • Om hier even op door te gaan, ik heb ook in een privé gesprek gevraagd om bewijzen te leveren voor de beschuldigingen die hij maakt, zijn antwoord was dat hij betaald had en Ferhat hem geblokkeerd had op whatsapp. Dus zonder écht bewijs kunnen we geen acties ondernemen.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

    Bewerkt één keer, laatst door T.Nijborg ().

  • dacht dat de vorige je laatste was,


    @admins wees slim verwijder deze post en blok hem...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!