Probleem met i-frames in mijn Blogger template en CSS / mobiele weergave

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Zohra wrote:

Jeetje, zo technisch ben ik (nog) niet haha, ik ben geen professionele ICT-er dit is eigenlijk gewoon een hobby van mij maar ik wil graag leren en ik wil gewoon en website hebben die goed werkt en dat doet het op dit moment niet.

Het widget verwijst eigenlijk naar een pagina:

gratisadverteren.chatango.com/

Deze pagina is op een of andere manier in dit bovenstaande scriptje verwerkt.

Ik heb geprobeerd om mijn url in het scriptje te plakken maar dat werkt niet....

Ik hoop dat er nog iemand anders meekijkt die misschien een oplossing heeft.

Hartelijk dank :)
      ik betwijfel of je javascript o.i.d. kwijt kan op pixels.com, je zou het kunnen vragen op hun community pixels.com/discussions.html
      Dit helpt je mogelijk ook wel op weg met kennis uitbreiding, deze cursus is drie dagen gratis:
    • darkshifty wrote:

Zohra wrote:

Jeetje, zo technisch ben ik (nog) niet haha, ik ben geen professionele ICT-er dit is eigenlijk gewoon een hobby van mij maar ik wil graag leren en ik wil gewoon en website hebben die goed werkt en dat doet het op dit moment niet.

Ik heb geprobeerd om mijn url in het scriptje te plakken maar dat werkt niet....

ik betwijfel of je javascript o.i.d. kwijt kan op pixels.com, je zou het kunnen vragen op hun community pixels.com/discussions.htmlDit helpt je mogelijk ook wel op weg met kennis uitbreiding, deze cursus is drie dagen gratis:

Hoi, ik hoef geen javascript te gebruiken op pixels.com, ik wil mijn pixels.com site in ene javascript verwerken, dat is iets anders :D
    • Zohra wrote:

darkshifty wrote:

Zohra wrote:

ik betwijfel of je javascript o.i.d. kwijt kan op pixels.com, je zou het kunnen vragen op hun community pixels.com/discussions.htmlDit helpt je mogelijk ook wel op weg met kennis uitbreiding, deze cursus is drie dagen gratis:

Hoi, ik hoef geen javascript te gebruiken op pixels.com, ik wil mijn pixels.com site in ene javascript verwerken, dat is iets anders :D

Aha ja, dan kan je het beste de producten los toevoegen en linken naar je website.

iframes zijn verleden tijd ik adviseer je dit echt niet te gebruiken. Mocht je het perse willen dan kan je middels deze plugin een "responsive" iframe invoegen:

jqueryscript.net/demo/jQuery-P…e-iFrame-Resizer/example/

Een javascript "embed" is wel wat lastiger, hiervoor moet de content van je pixels.com website in een json o.i.d aangeleverd worden waarna je heb op je website kan vertalen naar html.
    • Ja ik denk ook dat er niks anders opzit.... aangezien het template het ook niet toelaat. Ik heb niet zoveel verstand van programmeren helaas. OF ik moet overstappen naar een ander template met meer mogelijkheden en dan gaandeweg de oude look een beetje overnemen maar om tot deze look te komen moest ik heel veel werk verrichten.

In ieder geval hartelijk dank voor al je huip en advies :)