opzoek naar een web game script

  • Nou, wat zou daar het nadeel van zijn? Dan zit je ledenbestand in een mum van tijd vol met botaccounts.

    Dit heeft waarschijnlijk niet zozeer met tijd te maken, maar meer met de ervaring die de programmeur(s) toenertijd had(den). De principes die je zou moeten hanteren om spam en bots buiten te houden zijn in deze tijd volgens mij niet echt veranderd.


    Beter dat dan veel potentiële leden die hun e-mail niet gaan invullen.

  • Hoe kun je anno 2019 nog bezig zijn met Crimegames, denk dat je je dat beter af kunt vragen.
    Stappen zetten jongens, Crimegames zijn achterhaalt!!

    Omdat er ondanks dat de markt veranderd is nog steeds veel mensen zijn die het willen spelen.


    Er is nog steeds vraag naar, al is het natuurlijk wel een stuk minder dan vroeger.


    Maar je kan er nog steeds genoeg geld mee omzetten.

  • kijk mensen het gaat er om dat mijn kinderen via mijn profiel hier wel iets posten!!! (KINDEREN)
    dan is het niet zo oke als ze worden afgebrand of een hoop gez..k over ze heen krijgen.
    ook de kinderen van nu moeten veel leren.
    met als wij toen wij het gingen doen.
    of niet dan zijn jullie met alle kennis zo geboren???


    ik heb alles weggehaald omdat ik geen raar gel.l wil hebben hier klaar.
    ik heb nu een persoon voor de kinderen gebeld die de kinderen gaat helpen en zo gaat helpen met hoe te scripten.
    dus klaar.


    maar vind het wel raar dat het zo gaat maar goed ik ben er klaar mee ik heb met de mensen hier (eigenaar / beheerder) afspraken gemaakt ik hou mijn hier aan.

  • Je wilt een maffiagame voor je kinderen regelen? Euh..... ?


    Moet ik dit zien als gezellig met 1 gezin op die mafiagame spelen? Of wil je dat die kinderen zelf een online RPG-game beheren?
    Ik vind het zelf best bijzonder :P
    Ook iemand die even langskomt om de kinderen te leren scripten vind ik wel WTF-waardig. Programmeren leren kost weken tot maanden :p

  • Je wilt een maffiagame voor je kinderen regelen? Euh..... ?


    Moet ik dit zien als gezellig met 1 gezin op die mafiagame spelen? Of wil je dat die kinderen zelf een online RPG-game beheren?
    Ik vind het zelf best bijzonder :P
    Ook iemand die even langskomt om de kinderen te leren scripten vind ik wel WTF-waardig. Programmeren leren kost weken tot maanden :p

    true. En dat de kinderen hier alles zouden lezen en zelfs reageren.. als dat zo is, laat jouw kinderen begrijpend lezen volgen vooraleer ze gaan leren programmeren.


    What a joke m8

  • Ik hoor er weinig over. In mijn schooltijd zat de hele klas op diverse Criminals-achtige site. Nu hoor je bijna niemand er meer over.

    Het klopt dat het verschoven is.
    Destijds had je geen game apps op je mobiel.
    Destijds was de playstation/xbox nog anders.


    Maar er is nog steeds een groep die graag browsergames speelt. Er zijn nog altijd een aantal maffia spellen in Nederland die stabiel draaien.


    Het aantal actieve spelers is wel gedaald, maar als jij er nog voldoende geld uit haalt is het toch prima?


    Ik ben pas eind 2017 begonnen met mijn maffia spel en die draait gewoon prima.

  • Je wilt een maffiagame voor je kinderen regelen? Euh..... ?


    Moet ik dit zien als gezellig met 1 gezin op die mafiagame spelen? Of wil je dat die kinderen zelf een online RPG-game beheren?
    Ik vind het zelf best bijzonder :P
    Ook iemand die even langskomt om de kinderen te leren scripten vind ik wel WTF-waardig. Programmeren leren kost weken tot maanden :p

    AarClay wie zegt dat het voor een week is dat vul jij nu maar even in.
    zo gaan vanaf 0 van start en dan gaan ze rustig door er mee.
    en ja de kinderen willen graag een maffiagame zo wat mag dat niet dan??
    als wij als ouder dat goed vinden wat is het probleem dan!!!


    bedankt voor de hulp en tips die ik van jou heb gehad.


    verder wens ik jullie suc6.

  • AarClay wie zegt dat het voor een week is dat vul jij nu maar even in.zo gaan vanaf 0 van start en dan gaan ze rustig door er mee.
    en ja de kinderen willen graag een maffiagame zo wat mag dat niet dan??
    als wij als ouder dat goed vinden wat is het probleem dan!!!


    bedankt voor de hulp en tips die ik van jou heb gehad.


    verder wens ik jullie suc6.


    Ik heb nooit gezegd dat het niet mag, maar ik vind het gewoon een apart verhaal. Vooral omdat ik je al een jaar ofzo zie blijven zoeken naar sources.


    Doorgaans programmeren jonge kinderen niet in PHP, omdat ze nog een hoop basiskennis in die periode aan het ontwikkelen zijn, zoals logica en rekenvaardigheden.
    En dat je zegt dat je iemand voor ze inhuurt klinkt dan ook niet echt geloofwaardig. De Engelse taal is al te machtig voor hun.


    Ik moet eigenlijk al een beetje lachen bij het idee dat een jong kind een maffia-game gaat beheren. Hoe gaat die conflicten tussen spelers oplossen? En kan die wel serieus de leiding nemen? En gaat hij niet iedereen bannen en de les proberen te lezen? Er is een flinke brug tussen kind en volwassene hoor. ;)
    Eigenlijk moet je jouw kinderen juist beschermen tegen het (soms) boze internet.


    Dit is niet naar jou gericht: Maar in mijn tijd speelde ik computerspelletjes, speelde ik met Lego, speelde ik buiten, waardoor ik motoriek, en sociale omgang heb geleerd.

  • Die @tigermaffia is sws een vreemde vogel.


    Opent continue topics, is als maanden/jaren bezig over die maffia games en scripts maar onder aan de streep is hij nog steeds waar die was toen die zijn topic had gestart?


    Als hij echt serieus was, dan had hij nu allang een begin gemaakt voor de website van zijn kinderen.


    Je bent nooit te jong om iets te leren, de meeste ICT'ers begonnen al vrij vroeg met het snuffelen erin toch?


    Als ik het mij goed herinner was ik rond de 12 toen ik mijn eerste eigen website had. (En vergis je niet, ik heb een hele leuke jeugd gehad met veel buiten spelen en vrienden).

  • AarClay
    bedankt man dit doe ik met mijn kinderen omdat ze graag willen en ze willen later ook (met een jaar of 5) meer doen in de ict dus alles wat ze nu doen en leren is mooi me genomen.
    de man die ik heb gevraagd om mijn kinderen te helpen die gaat ze ook van af nul laten starten en nee niet gelijk een maffia game haha
    maar dat is wel het eind punt voor ze en of het een maffia game is of iets anders zien we wel het gaat er meer om dat ze kunnen gaan leren hoe alles werkt.


    1 even voor de goede orden ik en een maatje van mij hebben genoeg game klaar en zelf gemaakt.
    2 ik vraag gewoon iets hier en als mensen het dan nodig vinden om hier zo op te doen jammer.
    3 de website van de kinderen is er al een jaar of twee dus ja Twan025 niet iets melden waar je niets van weet
    4 ik maak website geen games is wel iets anders in het afgelopen jaar heb ik veel geleert van game en hoe je dingen moet en kan doen door mensen dus ja maar ik kan nog geen game vanaf de niets opbouwen dus van daar de vraag maar goed.


    dit is het laatste wat ik meld hier suc6 alle hier.

  • FangorN ik snap AarClay de jongste van mij is 5 jaar maar die gaat het niet doen de oudste van mij die gaat nu les krijgen.
    en nee die is niet 5 nee.


    ze wil het graag dus tja waarom ook niet en ik weet niet of het php htlm en wat anders woord zien we wel ik weet alleen dat jij ook bij les geeft aan kinderen en ouderen via een stichting dus een soort mester en we zien wel waar heet schip strand.


    dag

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!