Wordpress link probleem

  • Hallo,


    Ik heb een Wordpress thema geüpload op mijn website.
    Nu wil ik er een forum van maken, dus heb ik er een forum plug-in op gezet.



    Nu heb ik het volgende probleem;


    Home: http://www.fortnite-forum.nl = zonder forum.
    Forum: http://www.fortnite-forum.nl/community


    Hoe zorg ik ervoor dat ik het forum meteen in beeld krijg? Krijg de plug-in niet op de voorpagina.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat is niet het punt, en nee dat vind ik niet vreemd. Een moderator zou een topic moeten kunnen verplaatsen of verwijderen, maar dat is meer uitzondering dan regel als het goed is.


    Tenzij je je account opheft en je je hele hebben en houden wilt laten opschonen met al die nieuwe privacy shizzle, dat lijkt mij de enige situatie waarin je zelf dingen kunt (laten) verwijderen.


    Of wanneer je je eigen posts moedwillig leegmaakt, maar dat lijkt mij dus niet de bedoeling :p.

  • Dat is niet het punt, en nee dat vind ik niet vreemd. Een moderator zou een topic moeten kunnen verplaatsen of verwijderen, maar dat is meer uitzondering dan regel als het goed is.


    Tenzij je je account opheft en je je hele hebben en houden wilt laten opschonen met al die nieuwe privacy shizzle, dat lijkt mij de enige situatie waarin je zelf dingen kunt (laten) verwijderen.


    Of wanneer je je eigen posts moedwillig leegmaakt, maar dat lijkt mij dus niet de bedoeling :p.

    Je kan hem wel leeg maken, maar ze zetten hem steeds weer terug :pinch:


    Ook wel begrijpelijk, zo veel topics worden er hier niet aangemaakt, dus elke content is momenteel welkom.


    Ook als het om een klein vraagje gaat wat binnen 5 minuten al was verholpen moet dit jaren erop blijven staan :D

  • Nu ja, als het vraagstuk of het antwoord triviaal is... soit.


    Maar dat lijkt mij meer een taak voor een moderator. Volgens mij wordt op stackoverflow zo'n topic dan gelocked (te triviaal, te generiek, reeds ergens anders beantwoord (duplicaat)), maar nooit echt verwijderd.


    Het komt nogal eens voor dat iemand nogal haastig een vraag stelt zonder dat er zelf eerst wat onderzoek wordt uitgevoerd. De belangrijkste reden voor een verzoek tot verwijdering is meestal het besparen van gezichtsverlies (op korte of lange termijn, bewust of onbewust).


    Dit motiveert mensen helaas niet altijd tot het wat langer wachten met het stellen of uitbesteden van een vraag :) .


    Ook gaat dit mogelijk voor problemen zorgen zodra potentiële werkgevers eens gaan Googlen op jouw naam terwijl je in je studententijd iets te fanatiek je huiswerk probeerde uit te besteden. Op dat moment gaat men wel eens over op radicalere stappen zoals het verwijderen/anonimiseren van complete accounts.


    Een forum zou je ook een beetje op moeten voeden zodat je op een gegeven moment je eigen vragen, en wellicht die van anderen, kan beantwoorden.


    De vraag stellen is hem beantwoorden. Dit is niet spottend of neerbuigend bedoeld, maar als je je verstand gebruikt kom je meestal al een heel eind. Probeer eerst iets zelf op te lossen. Een forum kan je vervolgens verder helpen als je toch vastloopt. Natuurlijk is het makkelijker om dingen te vragen, maar stiekem weet je zelf ook al een hoop.

  • Ik ben het met je eens.
    Ik wou even snel laat in de avond nog het forum in elkaar zetten en dat lukte niet. Toen dacht ik hey laat ik het eens op ictscripters zetten. Maar ondertussen ging ik ook verder met het spelen en kwam ik er toch uit.


    Dan reageer ik vrij snel, van opgelost dit topic kan weg.
    Maar dat kan blijkbaar niet. Dat is dan prima.


    Maar er zijn hier al zo weinig leden, om de laatste leden die nog wel redelijk actief zijn/dingen posten dan weg te jagen. Dat vind ik niet bepaald slim.


    Maar goed, wie ben ik om te oordelen?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!