Online wallet Mollie Ideal script

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Online wallet Mollie Ideal script

Iemand hier die een online wallet kan creëren icm mollie ideal ?

Ik heb een website OGTM waarbij saldo opgewaardeerd kan worden en waarmee wager matches gespeeld kunnen worden.

Ik heb de nieuwste api van mollie geprobeerd maar krijg steeds error 500 codes maar geen errorlog...

Mvg
      If god is a DJ, let me be your devil. :evil:
    • Een error_log houdt elke webserver wel bij. Of en hoe je erbij kan, hangt van het hostingplatform af. En anders kan je zit wel beïnvloeden met een simpele .htaccess of php.ini. Afhankelijk wat je webserver draait (zie daarvoor de output van phpinfo() en kijk naar de 'Server API' ).

perishablepress.com/how-to-ena…ror-logging-via-htaccess/
      mediatemple.net/community/prod…error-logging-via-php.ini

The post was edited 3 times, last by AarClay ().

• Dat is wel een artikel uit 2008.

Wanneer PHP in CGI-modus draait dan resulteren het gebruik van php_flag en php_value blijkbaar in internal server errors.

Mogelijk kun je wel een php.ini instellen, of een .htaccess-bestand gebruiken, maar dan wel met het formaat <setting> = <waarde>.

Maar alle relevante directives (error_reporting, display_errors, display_startup_errors, error_log, meer?) zijn overal instelbaar (PHP_INI_ALL) dus je zou dit net zo goed in PHP zelf kunnen doen, bijvoorbeeld met een switch-statement op grond van $_SERVER['SERVER_NAME'], zodat je één configuratiebestand hebt voor alle omgevingen, in plaats van serverspecifieke .htaccess-bestanden die je wellicht per ongeluk overschrijft met alle gevolgen van dien.

The post was edited 1 time, last by FangorN ().

• AarClay wrote:

Ook kan je dergelijke PHP-scripts overschrijven...
      Yup. Maar een config.php overschrijven met een config.php waar de informatie van alle omgevingen in zit heeft geen effect. Een .htaccess die je van dev/test naar productie kopieert heeft meestal verstrekkendere gevolgen.

Bijkomend voordeel: deze config.php kun je zelfs versionen. Het .htaccess bestand niet, omdat die per omgeving verschillende inhoud heeft.

Dit is naast persoonlijke voorkeur dus ook een stuk minder foutgevoelige oplossing.

Taak voor de webserver? Dunno - dit zijn applicatie-instellingen. Die lijken mij thuishoren... in de applicatie.
    • Je kan ze ook apart loggen, en zelf bijvoorbeeld er een ErrorID aan hangen, zodat je fouten makkelijker kan terughalen, als iemand je de foutcode doorgeeft.

Maar persoonlijk vind ik het iets van de webserver die het hoort te loggen. Er kan immers ook wat aan die kant fout gaan wat gelogd dient te worden.

Maar ook hier verschillen de meningen en is er niet één beste en vaste oplossing.