ZOEK WERK

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Het oorspronkelijke bericht is waarschijnlijk bedoeld als kattebel, dan ga je ook geen compleet boek schrijven, maar maak je kort duidelijk wat je kunt en wat je zoekt. De topicstarter maakt dit in een paar zinnen duidelijk, en dat is toch wel lovenswaardig. Geen lange lulverhalen maar kort en to-the-point.

Om hier vervolgens een kilo zout overheen te gooien is lichtelijk overdreven.

Toegegeven, eerste indrukken zijn dan misschien belangrijk, maar om iemand te beoordelen op zo'n eenmalige confrontatie is op zijn zachtst gezegd kortzichtig.

Het is natuurlijk heel makkelijk om een (te) snel oordeel te (vormen en te) geven over iemand die je niet kent (hoi internet), maar dat is dan ook nauwelijks ergens op gebaseerd.

Relax eens een beetje gasten.
    • Dank je wel FangorN voor je inhoudelijke reactie op mijn bericht. Inderdaad sommige mensen snappen het doel niet van een topic.

Staan mijn berichten vol met typefouten of vindt je bij nader contact dat ik niet werk naar wens? Prima dan scheiden onze wegen met respect voor elkaar.

En dat is tegenwoordig erg ver te zoeken, respect voor elkaar.

Nogmaals dank voor je berichtje.
    • ferry070 wrote:

Staan mijn berichten vol met typefouten of vindt je bij nader contact dat ik niet werk naar wens? Prima dan scheiden onze wegen met respect voor elkaar.
      vind* sorry ik kon het niet laten... :P

Momenteel niets voor je, maar mocht ik iets hebben zal ik het laten weten. Ik heb zelf een hekel aan teksten schrijven dus dat besteed ik liever uit.
      Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
    • M.Beers wrote:

ferry070 wrote:

vind* sorry ik kon het niet laten... :P
      Momenteel niets voor je, maar mocht ik iets hebben zal ik het laten weten. Ik heb zelf een hekel aan teksten schrijven dus dat besteed ik liever uit.
      Teksten kan ik ook doen ;-).
    • Ferhat.Remory wrote:

M.Beers wrote:

ferry070 wrote:

vind* sorry ik kon het niet laten... :P Momenteel niets voor je, maar mocht ik iets hebben zal ik het laten weten. Ik heb zelf een hekel aan teksten schrijven dus dat besteed ik liever uit.
      Teksten kan ik ook doen ;-).
      Dan moet je wel vooraf betalen :)
      Eigenaar van
      Online Marketing & Webdesign - itsucceeds.nl/
      Gaming Plaform - onetwogaming.nl/
      Banditi - https://banditi.nl/
      Criminas - criminas.nl/