• goedemorgen mensen


    even een vraagje ik heb hier nog een voetbal script.
    maar de de db is geheel leeg nu hab ik als weer wat terug ingevuld maar ik kom niet verder hier mee wie kan mij hier mee helpen
    er is een een liga die ingevuld moet worden maar ik snap deze niet samentrekking
    het ziet er zo uit
    naam Name (Ajax)
    samentrekking Kürzel ??????
    land Land (Nederland)
    Door. Bezetting sta-ruimte 15%
    Door. Bezetting zitplaatsen 25 %
    Door. Bezetting sta-ruimte (tribune) 15 %
    Door. Bezit zitplaatsen (tribune) 15 %
    Door. Bezetting VIP-box 35%
    Door. Prijs voor sta-kamer 15 euro
    Door. Prijs voor stoelen 25 euro
    Door. Prijs voor VIP-boxen 125 euro
    wat moet er op de ???? komen te staan ik hoor het graag van jullie
    deze zin samentrekking Kürzel ?????? komt best wel veel terug
    ik hoor dit graag van jullie
    als ik dat goed heb kan ik verder met invullen van de db en kan het spel getest worden
    misschien wel leuk voor de mensen die mij helpen om het spel ook te testen


    heb je nu zo iets van he dat lijkt me wel leuk en ik heb nog wat tijd over om het script testen dan hoor ik dit graag via een bp


    mensen bedankt als jullie mij hier ook mee kunnen helpen :thumbup: :thumbup: :D

  • Hoe moeten we raden waar de fouten zijn, waarom je die meldingen hebt. Do you take drugs bru?


    Welk systeem is het, vanwaar heb je het systeem? Heb je codes, heb je een systeem online staan? En leer aub is deftig Nederlands praten want hier krijg ik instant een aanval van mijn cluster.

  • "samentrekking" is wellicht een slechte vertaling van "afkorting" en Kürzel betekent in wezen hetzelfde. Mogelijk wordt daar een afkorting verwacht voor welke competie er wordt gespeeld? Bijvoorbeeld CL voor Champions League en EC voor Europa Cup? En wellicht was Kürzel een onvertaalde placeholder tekst ofzo, is dat voetbalsysteem van origine Duits toevallig?


    Zoek anders eens naar wat sample data of een voorbeeld van wat je daar in kunt vullen. Maakt het systeem / de code / het formulier zelf daar niets duidelijk over? Wat voor melding krijg je als je daar iets / niets invult?

  • ja klopt het word is Kürzel snel de vertaling gedaan
    ja klopt ook weer is wel wat oud maar wel weer even iets anders dan maffia /_\ is dat voetbalsysteem van origine Duits toevallig?
    oke ja dom van mij || :wacko: /_\ sorry Bijvoorbeeld CL voor Champions League en EC voor Europa Cup
    bij Kürzel kan je alles invullen wat je maar wil haha


    wel bedankt voor deze hulp.


    toppie

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!