Criminals Blue - Nieuw Project

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ?( dus ik hoefde niet config.inc.php te veranderen oeps oke ga ik het via die manier proberen


    geprobeerd maar dan zegt die gelijk
    Er kan geen verbinding worden gemaakt met de SQL server / database!


    Warning: mysqli_connect(): (HY000/1045): ProxySQL Error: Access denied for user 'id10454959_db'@'2a02:4780:bad:f00d::8' (using password: YES) in /storage/ssd5/959/10454959/public_html/instal/index.php on line 172

    Bewerkt één keer, laatst door Raell: staat er ergens een al online dat ik daar kan kijken ().

  • het werkt toch niet

    Het oplossen van een probleem begint bij de analyse van het probleem. Je zult ons echt meer moeten vertellen over de foutmelding(en), het ongewenste gedrag van het systeem waarin dat resulteert, en het gedrag wat je had verwacht.


    En ook de stappen (voor reproduceerbaarheid van het issue) die tot deze toestand leidde. Hierbij kun je ook gesterkt worden in je gelijk dat er inderdaad ongewenste dingen misgaan als je hierbij kunt aantonen dat je de procedure (voor wat je ook precies aan het doen was) hebt gevolgd. Aan de andere kant, mogelijk heb je ergens de getreden paden verlaten en ben je in een verse hoop gaan staan :).


    Je kunt niet van ons verwachten dat als jij zegt "het werkt niet" dat wij dan direct zoiets hebben van "oh, dan moet je dat en dat doen".


    Zo werkt dat (ook) helaas niet.


    ---


    Misschien een schot voor de boeg: er staat: Access denied for user 'id10454959_db'@'2a02:4780:bad:f00d::8'
    Dat lijkt op een IPv6 adres. Biedt het systeem hier uberhaupt ondersteuning voor? Of werkt deze uitsluitend met IPv4 adressen?

  • ja snap ik maar dit is alleen om te testen en het werkt toch niet

    ik heb je van de week geholpen, je had heel simpel ' verkeerd staan, je wachtwoord stond er buiten.
    Als je nog steeds het zelfde probleem hebt denk ik dat je er niet veel mee hebt gedaan, je hebt ook niks meer terug gestuurd.


    Ik heb zelf ff thuis het project weer gedraaid en het werkt zonder problemen.

  • sorry er kwam wat tussen waardoor ik er ff niet mee door kon gaan en er nog wel moeite mee heb. (prive)


    maar hij geeft niet een fout aan hij logt gewoon niet in.


    ik heb het gevoel dat die niet goede verbinding maakt met de database
    de sql kan ik niet uploaden maar hij maakt wel wat aan via www.insall folder


    wat ik had gedaan was alles upgeload behalve sql in mysql dit ging niet
    toen config.inc.php veranderd
    daarnaar naar site gegaan alles het zelfde in gevuld bij install pagina
    de folder veranderd en resultaat het staat er wel maar kan niet inloggen.

  • Beste,


    Ik heb dit project maar weer een keertje gedownload.
    Nu heb ik in config.inc.php WEBSITE_SLOGAN toegevoegd, maar zodra ik deze ergens in een tpl wil aanroepen dan is het feest!


    Hieronder de foutmeldingen:


    Code
    Notice:  Undefined index: WEBSITE_SLOGAN in /home/xwdev/domains/xwar.online/public_html/templates/templates_c/611c83dc683a7f9f4b5f2bf6285c88a6c7c97c05.file.header.tpl.php on line 35
    
    
    Notice:  Trying to get property of non-object in /home/xwdev/domains/xwar.online/public_html/templates/templates_c/611c83dc683a7f9f4b5f2bf6285c88a6c7c97c05.file.header.tpl.php on line 35

    Nou is tempate_c het cache gedeelte wat ik begrijp dus daar staan geen bestanden.


    Kan iemand mij hierbij helpen?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!