Petitie Script

  • Beste Leden,


    Ik ben op zoek naar iemand die mij vrijwillig of voor een niet al te gekke prijs kan helpen aan het volgende


    Voor mijn website ben ik op zoek naar een plain script, zonder lay-out die ik dus zelf makkelijk kan inbouwen.


    Het script dient een formulier te zijn, die mensen/bezoekers van mijn website kunnen invullen. Het formulier dient over de volgende velden te beschikken:


    Voornaam: (Verplicht)
    Achternaam: (Verplicht)
    Adres:
    E-mail: (Verplicht)


    Ook dient er een box te zijn die aangevinkt moet worden waarmee er akkoord wordt gegaan met de desbetreffende voorwaarden/petitie regels.


    Wat heel belangerijk is is dat er een beveiliging in dient te komen dat mensen maar één keer kunnen tekenen en indien ze al getekend hebben ook niet meer het formulier krijgen te zien, maar een melding dat ze het formulier als hebben ingevuld.


    Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven, hopelijk is er iemand die mij hiermee kan helpen.


    Met vriendelijke groet,
    Alex

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Of je laat mensen inschrijven, en stuurt ze dan een eenmalig token om te stemmen voor een petitie. Op die manier kunnen ze dus ook niet meerdere keren stemmen via een ander ip en/of e-mail adres.


    Met deze code zou je een eind moeten komen. Het enige wat mogelijk nog moet gebeuren is de poll_participants tabel uitbreiden, en wellicht bijhouden voor welke petitie ze zich opgeven. En dan zul je nog mailtjes de deur uit moeten doen om hun te voorzien voor een stem-token. Maar dit zou je makkelijk kunnen doen door deze code wat uit te breiden met een eenvoudige admin.


    Overigens zijn er voor het afnemen van petities toch ook online zat gratis alternatieven te vinden?

  • Dat kan ook, maar een token die je een enkele keer kunt gebruiken werkt ook prima.


    En je zegt het zelf al: Facebook of Twitter. Dan zou je theoretisch eerst kunnen stemmen via je Facebook-account, en vervolgens via Twitter? Of ben jij voor zowel Facebook als Twitter één en dezelfde persoon?


    Het probleem blijft natuurlijk dat je nooit echt zeker weet of het verschillende personen betreft of niet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!