Maffia spel gezocht!

• Maffia spel gezocht!

Beste leden,

Ik zoek een maffia spel - het liefst in meerdere talen waarvan Engels het belangrijkste is - zonder bugs en fouten. Graag ontvang ik pb's met de online voorbeelden. Over de prijs praat ik na het ontvangen van de demo's, vraag me dus niet wat mijn budget is. Ik heb genoeg te besteden dus het moet niet erg zijn.

Ik zoek een spel die dus internationaal een succes kan laten hebben.

Laat me weten als je iets leuks hebt.

Met vriendelijke groet,

Milan
    • Een spel wat al bestaat wil je een internationaal succes laten worden?
      Iets wat succes moet hebben (en dat moet je afwachten of dat lukt) heeft meer kans van slagen als het origineel is.

Verder zijn mafia-games een beetje uit de tijd. In de tijd dat ik mijn ICT-opleiding deed (2006) zat men er massaal achter, en was het het gesprek van de dag. Problemen met brakke Criminals-scripts kwamen aan de lopende band binnen op diverse scripting-communities.

Nu hoor ik bijna niemand meer over mafia-games die ze spelen. Ga anders eerst eens een marktonderzoek doen, en uitzoeken waar mensen wél behoefte aan hebben voordat je een game opstart waar weinig mensen interesse in hebben.
    • Juist nu alle mafia games verdwijnen en er nog amper mafia games over zijn waar nog aandacht aan besteed word vanuit de scripters/admins. Zit er weer een kansje in om te slagen.
      Crime-Club.nl
      Een gratis online maffia spel. Kun jij de beste gangster worden? Dan win jij echt geld!
      Meer dan 5000 aanmeldingen in de laatste 2 jaar.
      Gemiddeld 30 tot 100 spelers tegelijk online.
      De nummer 1# wint 100 euro echt geld.

De laatste CrimeClub game die nog actief is. :thumbup:
    • Twan025 wrote:

Juist nu alle mafia games verdwijnen en er nog amper mafia games over zijn waar nog aandacht aan besteed word vanuit de scripters/admins. Zit er weer een kansje in om te slagen.
      welke zijn er gestopt dan er zijn er nog veelsteveel en verdienen doe je er sowieso niet aan.
      dus ik zie geen kans van slagen je bent de zoveelste zoek een nieuw idee en wie weet heb je dan goud in handen
    • mafiasnextkill wrote:

Twan025 wrote:

Juist nu alle mafia games verdwijnen en er nog amper mafia games over zijn waar nog aandacht aan besteed word vanuit de scripters/admins. Zit er weer een kansje in om te slagen.
      welke zijn er gestopt dan er zijn er nog veelsteveel en verdienen doe je er sowieso niet aan.dus ik zie geen kans van slagen je bent de zoveelste zoek een nieuw idee en wie weet heb je dan goud in handen
      Ik wil er niet echt geld mee verdienen, ik doe het voor de hobby. Ik vind ze gewoon leuk om te spelen/onderhouden. Ik denk juist dat omdat er veel games zijn waar mensen geld mee wilden verdienen dit kapot heeft gemaakt, en mijnmaffia/mafiacreator hier een hele grote bijdrage aan hebben geleverd.
    • mafiasnextkill wrote:

Twan025 wrote:

welke zijn er gestopt dan er zijn er nog veelsteveel en verdienen doe je er sowieso niet aan.dus ik zie geen kans van slagen je bent de zoveelste zoek een nieuw idee en wie weet heb je dan goud in handen
      Als jij beweerd dat er geen mafia text based games gestopt zijn dan houd jij de markt overduidelijk niet in de gaten.
      Je kunt nu juist beter de vraag stellen;
      Welke Nederlandse Mafia Game draait nog naar behoren?
      Crime-Club.nl
      Een gratis online maffia spel. Kun jij de beste gangster worden? Dan win jij echt geld!
      Meer dan 5000 aanmeldingen in de laatste 2 jaar.
      Gemiddeld 30 tot 100 spelers tegelijk online.
      De nummer 1# wint 100 euro echt geld.

De laatste CrimeClub game die nog actief is. :thumbup: