Maffia spel gezocht!

• milan khan wrote:

mafiasnextkill wrote:

Twan025 wrote:

Juist nu alle mafia games verdwijnen en er nog amper mafia games over zijn waar nog aandacht aan besteed word vanuit de scripters/admins. Zit er weer een kansje in om te slagen.
      welke zijn er gestopt dan er zijn er nog veelsteveel en verdienen doe je er sowieso niet aan.dus ik zie geen kans van slagen je bent de zoveelste zoek een nieuw idee en wie weet heb je dan goud in handen
      Ik wil er niet echt geld mee verdienen, ik doe het voor de hobby. Ik vind ze gewoon leuk om te spelen/onderhouden. Ik denk juist dat omdat er veel games zijn waar mensen geld mee wilden verdienen dit kapot heeft gemaakt, en mijnmaffia/mafiacreator hier een hele grote bijdrage aan hebben geleverd.
      Je wilt er niets aan verdienen?
      Dus je betaald geld voor de hosting en domein(en) om het spel online te houden zodat mensen gratis kunnen spelen?
    • Twan025 wrote:

mafiasnextkill wrote:

Twan025 wrote:

Juist nu alle mafia games verdwijnen en er nog amper mafia games over zijn waar nog aandacht aan besteed word vanuit de scripters/admins. Zit er weer een kansje in om te slagen.
      welke zijn er gestopt dan er zijn er nog veelsteveel en verdienen doe je er sowieso niet aan.dus ik zie geen kans van slagen je bent de zoveelste zoek een nieuw idee en wie weet heb je dan goud in handen
      Als jij beweerd dat er geen mafia text based games gestopt zijn dan houd jij de markt overduidelijk niet in de gaten.Je kunt nu juist beter de vraag stellen;
      Welke Nederlandse Mafia Game draait nog naar behoren?
      ik weet precies welke er draaien en welke weg zijn gegaan maar er zijn er nog veels te veel en zo lang mijn maffia er is zal er niet veel veranderen denk ik zo
    • Twan025 wrote:

milan khan wrote:

mafiasnextkill wrote:

Twan025 wrote:

Ik wil er niet echt geld mee verdienen, ik doe het voor de hobby. Ik vind ze gewoon leuk om te spelen/onderhouden. Ik denk juist dat omdat er veel games zijn waar mensen geld mee wilden verdienen dit kapot heeft gemaakt, en mijnmaffia/mafiacreator hier een hele grote bijdrage aan hebben geleverd.
      Je wilt er niets aan verdienen?Dus je betaald geld voor de hosting en domein(en) om het spel online te houden zodat mensen gratis kunnen spelen?
      Hahaha dat heet een hobby. Ik zou het wel oke vinden om de kosten eruit te halen, of zelf nog een beetje winst te maken, maar het is geen must.