Google Adsense

  • Beste leden,


    Ik word elke keer verbannen van Google Adsense.
    Ik snap zelf niet wat ik nou fout doe. Maar elke keer als ik de advertenties op een Wordpress website zet word dit account binnen 48 uur verwijderd.


    Volgt Google ook je IP? Dus dat ze zien van ha, daar is die weer die bannen we.
    Of is er iets mis met alle websites waar ik deze Google Adsense advertenties op zet?


    Google zegt elke keer dat ze niet al te veel informatie kunnen geven waarom het account is geblokkeerd, hierdoor word ik er ook niet wijzer van.


    Weet iemand misschien een redelijk alternatief voor Google Adsense?


    Thanks.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ferhat.Remory wrote:


    De motivatie van "Ik zou persoonlijk voor een ander site kiezen" zegt genoeg over je project. Even wat harde woorden.
    Ik weet dat je op een andere site ook Google Ads had. Je liet gebruikers deze elk uur tonen met de melding "klik op de advertentie".
    Als google ziet dat er elk uur door meerdere mensen op elk IP wordt geklikt, word je gebanned. Dat is normaal.
    Om je SEO te leren, is het misschien eerst beter dat je de basics kent. Voor de basis, met uitleg; http://tools.neilpatel.com/en/analyze/cryptoprijs.com
    Wordpress is opzich traag maar kan je zelf verbeteren. Door afbeeldingen, css, html, js... te compressen zal het al een stuk helpen.
    Elke keer als ik je website bezoek, download ik 500+ kB, wat enorm veel is. Begin met zaken te cachen. WP heeft een plugin, Yoast, waar je enorm veel mee kan.
    Voor JS-files zoals jquery, en andere stuff die je standaard nodig hebt, ga voor een CDN.
    En zo kan ik verder gaan, maar "ik zou ook persoonlijk een andere site kiezen".
    [/quote]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!