Feedback V2

  • Beste leden,


    Op 30 december 2017, ben ik een crypto website gestart. Omdat ik zelf ook fan ben van de cryptocurrencies en er in handel, leek dit mij wel een leuk project.
    Helaas wegens drukte na een paar weken al (inactief) geraakt. Nu heb ik het in mei weer opgepakt.


    Nieuwe layout, informatie aangevuld, social media kanalen toegevoegd, nieuwe plugins en meer!


    De website: Cryptoprijs.com


    Wat wil ik zelf nog realiseren?
    - Meer informatie aanbieden.
    - Hulpgids, hoe je het beste kunt starten in de cryptowereld.
    - Mobiele respons verbeteren.


    Wat kan ik nog meer doen? Wat is jullie feedback?


    P.s ik had Google Adsense erop gezet, maar werd al na 2 dagen verbannen van Google Adsense, is een cryptowebsite met advertenties erop verboden? Want ik deed namelijk niks verkeerds, en er waren maar 3 kliks op mijn advertenties.


    De website heeft inmiddels tussen de 10 - 35 bezoekers per dag, hier moet ik nog aan werken.


    Alvast bedankt!
    Twan

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat Ferhat inderdaad zegt, waarom zouden we jouw site bezoeken, en niet een van de andere miljoen(en) sites over crypto? Vast leuk om erover te schrijven, maar weet je zeker dat je er nog energie in wilt steken als de kans klein is dat je er ooit veel bezoekers op krijgt.


    Niet negatief bedoeld, gewoon een handige tip. ;)

  • Nee deze Google ads stonden enkel op deze pagina.


    Dat is zeker een interessante vraag;
    Daarom nam ik denk ik ook een break van maanden.
    Echter is/was het voor mij als hoofddoel om ervaring op te doen en WordPress te leren kennen.


    Dat is gelukt, nu is het idd de vraag, waarom zouden mensen mijn website bezoeken en niet die van een ander? Ik zou persoonlijk voor een andere website kiezen haha.


    Maar goed, om mijn SEO skills een te testen is het ook weer interessant om te kijken of ik hoog kan score op bepaalde 'hot' crypto termen in Google. En hierdoor kun je dan ook meteen bezoekers aantrekken.


    Bedankt voor jullie feedback.

  • De motivatie van "Ik zou persoonlijk voor een ander site kiezen" zegt genoeg over je project. Even wat harde woorden.


    Ik weet dat je op een andere site ook Google Ads had. Je liet gebruikers deze elk uur tonen met de melding "klik op de advertentie".
    Als google ziet dat er elk uur door meerdere mensen op elk IP wordt geklikt, word je gebanned. Dat is normaal.


    Om je SEO te leren, is het misschien eerst beter dat je de basics kent. Voor de basis, met uitleg; http://tools.neilpatel.com/en/analyze/cryptoprijs.com
    Wordpress is opzich traag maar kan je zelf verbeteren. Door afbeeldingen, css, html, js... te compressen zal het al een stuk helpen.
    Elke keer als ik je website bezoek, download ik 500+ kB, wat enorm veel is. Begin met zaken te cachen. WP heeft een plugin, Yoast, waar je enorm veel mee kan.
    Voor JS-files zoals jquery, en andere stuff die je standaard nodig hebt, ga voor een CDN.


    En zo kan ik verder gaan, maar "ik zou ook persoonlijk een andere site kiezen".

  • Maar goed, om mijn SEO skills een te testen is het ook weer interessant om te kijken of ik hoog kan score op bepaalde 'hot' crypto termen in Google. En hierdoor kun je dan ook meteen bezoekers aantrekken.

    Tenzij je een of andere marketingmachine hebt zou je dat kunnen proberen, maar anders is daar niet tegenop te concurreren. Dat is net zoiets als proberen nummer 1 te bereiken met een keywoord als "hypotheek" in de huizenmarkt...


    In plaats van dat verloren gevecht aan te gaan kun je je energie beter steken in een strategie waarbij je je op een of andere manier kunt onderscheiden in deze markt.


    Zo zou je bijvoorbeeld kunnen (proberen :p) uit te leggen wat de legitimiteit van dit betaalmiddel is, en hoe deze nu precies werkt (tot nu toe wordt er voornamelijk gepapagaaid dat dit betaalmiddel steeds breder geaccepteerd wordt en in de lift zit). Want voor sceptici zoals ik zal ik hier nooit iets mee gaan doen omdat:
    - ik niet weet hoe dit werkt, en hier ook nog geen plausibele uitleg over heb gezien
    - het niet gekoppeld is aan enige economie, wat ervoor zorgt dat de prijs veel teveel fluctueert wat het in wezen op voorhand ongeschikt maakt als betaalmiddel
    - de waarde (dus) in feite gebaseerd is op "wat de gek ervoor geeft" (waar is de waarde op gebaseerd?)


    Cryptocurrency is wat mij betreft de grootste legitieme variant van een modern piramidespel. Tot zover zijn het de gebruikers zelf die hier waarde aan toekennen (praktische toepassingen daargelaten, wellicht kun je daar wat meer over vertellen?) door zelf een soort van schaarsheid te creëren. Natuurlijk trekt dit mensen aan die gaan voor het snelle geld. Maar dat is niet hoe een economie werkt of overleeft.


    Daarnaast: wat is het doel van de site: informatie verstrekken? En het publiek: startende beleggers? Als je hier mogelijk wat verder op inzoomt kun je je al onderscheiden, keerzijde is wel dat je je dan richt op een specifieke(re) club mensen.


    Misschien nog een probleem: er is geen autoriteit die dit reguleert (dit wordt zelfs uitgelegd al een pluspunt?). Vergelijk dit met een festival waar je plastic fiches kunt kopen voor consumpties. Deze zijn, als je alles terugrekent, natuurlijk schreeuwend duur, maar dat is nu eenmaal het betaalmiddel op dat festival en de hoeveelheid fiches die je moet betalen voor een consumptie ligt in ieder geval vast, het is niet zo dat je ineens 5 fiches moet betalen voor een biertje in plaats van de gebruikelijke 1 of 2 fiches. Kijk je dan naar cryptocurrency. Daar zijn totaal geen grenzen en is er ook niemand die bepaalt wat het waard is behalve misschien de waan van de dag op de beursvloer.


    Wellicht een uitdaging: stel als doel met je site een criticus te overtuigen van het nut en wellicht de noodzaak van deze moderne betalingsvormen, of het in ieder geval aannemelijk(er) te maken :).

  • Bedankt voor de feedback.
    In de zomer is die andere site al verbannen van Adsense en daar begreep ik het ook van. Echter ben ik nu en half jaar verder en had ik een nieuw adsense account daarom ben ik er verbaasd over.


    Yoast plugin heb ik, en ja ik heb nog zeker veel te leren :D

  • Dat zou idd kunnen, maar wel vreemd dat ik me dan kan aanmelden en ze het wel goed keuren in eerste instantie.

    Niet verwonderlijk. Een IP is niet persoonlijk.
    Voor hetzelfde geldt is het IP aan iemand anders toegewezen. Als er fraude plaatsvindt, dan valt dat natuurlijk opeens snel te herleiden naar een persoon.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!