Ajax Call

• Frenzo.Brouwer wrote:

Daarnaast wil ik een digitaal vinger afdruk maken om rechtsgeldige overeenkomsten te kunnen maken voor bedrijven. Heb inmiddels de cookies verwijderd en aangepast naar $_SERVER. Loop alleen vast op het weergeven van de succesmelding.
      Ik kan op dit moment niet meer in het oorspronkelijke document ("Helaas! U heeft geen rechten om dit document in te zien!") dus kan niet zien wat je hiermee bedoelt. Het is in ieder geval niet nodig om deze gegevens over te hevelen naar het script want al deze informatie kun je rechtstreeks in dat script opvragen.

Het is in wezen simpel: je doet een AJAX-call en roept daarmee een script aan dat een aantal handelingen verricht. Na afloop kun je een status terugmelden. Deze status (response) kun je gebruiken om te bepalen wat er gebeurt. Als alle handelingen zijn geslaagd geef je een "succes" status terug, anders een "mislukt" status.

Frenzo.Brouwer wrote:

Het zou ook goed zijn als de pagina na het uitvoeren van de ajax call naar een andere pagina wordt door verwezen zoals index.php?page=getekend&id=3 Dat zou ook makkelijk zijn voor het afhandelen van de procedure
      Dat lijk mij niet direct nodig, je maakt immers gebruik van AJAX dus je kunt interactief delen van een pagina verversen. Daar zou je dus (na de "succes" status van hierboven) ook een tekst + linkje kunnen presenteren om weg te navigeren, bijvoorbeeld naar een pagina waar je een eigen kopie van het document kunt opvragen. Als het ondertekenen is geslaagd zou je dit ook onklaar kunnen maken om verder duidelijk te maken dat de gebruiker klaar is.