Avatar Generator

  • Hey,


    Ik heb een scriptje gekocht op codecanyon waarbij ik avatars kan genereren.
    Helaas krijg ik het niet goed ingebouwd, kan iemand mee kijken?


    http://originalmafia.nl/myprofile.php?action=avatar


    Username: test
    Password: test


    TIP: Met het gast account kan je niet op deze pagina komen.


    Naar mijn gevoel heb ik hem er nu al groot en deels in zitten. Maar hij werkt nog niet goed. Bij Chrome -> Inspectie -> Console krijg ik wel wat errors maar kom er niet heel erg ver mee..


    Wie kan me helpen?

  • Zet het dan even open voor het Gast account. Niet iedereen gaat zich aanmelden om iets na te kijken..

    Pretty much this. Heb je toevallig een gast- of testaccount wat hiervoor gebruikt kan worden?


    Ik ga er van uit dat dit ook PHP-code betreft, dus om nu aan de buitenkant te kijken wat er misgaat vertelt ons waarschijnlijk ook niet alles.


    Aangezien het een betaald script is heeft dit wel enige kwaliteit neem ik aan of kan deze verkeren, heb nooit iets met codecanyon gedaan.


    Waar gaat het precies mis? Wat verwacht je dat de functionaliteit (zou) moet(en) doen, maar lijkt dat niet te doen? Heb je al gekeken of anderen soortgelijke problemen hebben? De meeste programmeerproblemen zijn immers niet uniek.

  • Je kan inloggen met
    User: test
    Pass: test


    Pretty much this. Heb je toevallig een gast- of testaccount wat hiervoor gebruikt kan worden?
    Ik ga er van uit dat dit ook PHP-code betreft, dus om nu aan de buitenkant te kijken wat er misgaat vertelt ons waarschijnlijk ook niet alles.


    Aangezien het een betaald script is heeft dit wel enige kwaliteit neem ik aan of kan deze verkeren, heb nooit iets met codecanyon gedaan.


    Waar gaat het precies mis? Wat verwacht je dat de functionaliteit (zou) moet(en) doen, maar lijkt dat niet te doen? Heb je al gekeken of anderen soortgelijke problemen hebben? De meeste programmeerproblemen zijn immers niet uniek.

    Nee, zover ben ik nog niet. Het gaat mis met het weergeven van de afbeeldingen.
    Ik heb de source ook localhost draaien zonder de mafia code er om heen. Zodra ik hem ga inbouwen gaat het mis.


    De fout zit dus nu nog puur in de tabs -> Het weergeven van de afbeeldingen

  • Zie de developer console, waarschijnlijk incompatibele versies:

    Citaat

    Uncaught Error: Bootstrap's JavaScript requires jQuery version 1.9.1 or higher, but lower than version 3

    Het heeft geen zin om dingen verder te analyseren als je weet dat er zaken breken. Repareer eerst deze zaken en kijk dan of de problemen nog optreden.

  • Heb zojuist de errors verholpen. Zag ook dat ik een ander foutje er in had zitten. Nu heb ik nog steeds een error


    Code
    Uncaught TypeError: $(...).modal is not a function
        at myprofile.php?action=avatar:290
        at dispatch (jquery.min.js:2)
        at y.handle (jquery.min.js:2)


    Waarvan dit die code is van de pagina:




    ps. heb de layout ook vervangen. wellicht even cache legen voor de mensen die al hebben gekeken in de layout

  • Ik krijg deze foutmeldingen niet, maar ik kan met het test-account het uiterlijk van de avatar niet veranderen. Ook lijkt het schakelen tussen de selecties van de verschillende gezichtsdelen niet te werken.

    Dat is het probleem haha.. Ik heb echt van alles geprobeerd om dat juist goed te krijgen. Het PHP gedeelte & het opslaan in een database van de avatar moet zeker wel lukken.

  • De server mist op de avatar pagina op dit moment in ieder geval:
    /css/jquery.range.css
    /js/jquery.range.js


    Verder heb je meerdere divs met id "previews", dat zal sowieso niet werken.


    Waarschijnlijk is het ook de bedoeling dat één tab actief is in het begin.


    Maar dat lijkt ook niet te werken, mogelijk vanwege de eerdere bestanden die niet gevonden kunnen worden, dat breekt mogelijk de rest van je functionaliteit, dus repareer dat eerst.

  • De bestanden die niet gevonden worden waren niet relevant voor deze pagina. Heb ze inmiddels er tussen uit gehaald.


    En het is inderdaad de bedoeling dat 1 tab actief is. Maar heb al van alles geprobeerd om dat zo te krijgen maar het resultaat mocht helaas niet baten.


    Heb zojuist, de previeuws id vervangen naar previewsAvatar, Heb nu een ander resultaat maar nog steeds niet goed

  • De bestanden die niet gevonden worden waren niet relevant voor deze pagina.

    Zolang je niet weet waarom iets niet werkt, is het onverstandig om aan te nemen dat bepaalde zaken geen invloed hebben op je probleem.


    Andere foutieve of afwezige JavaScript kan wel degelijk de werking van andere JavaScript breken.


    En misschien is het iets heel simpels :) .


    Verander dit:

    HTML
    <script href="includes/profielbeheer_systemen/avatar/js/script.js"></script>

    Eens naar:


    HTML
    <script src="includes/profielbeheer_systemen/avatar/js/script.js" type="text/javascript"></script>

    :whistling: :whistling: :whistling: :whistling: :whistling: :whistling: :whistling: :whistling: :whistling:

  • Hele domme fout... Heb hem aangepast! Maar de werking is er nog steeds niet :( Maar heb nu wel veeel meer errors maar begrijp ze niet zo goed

  • Heb veel errros weg kunnen halen, maar er blijft er 1 over


    Ik snap het niet..

  • De waarde (#ear-tab) moet tussen quotes. Vreemd dat deze fout in een aangekocht stuk code zit?


    Je zou dus dit stukje:

    JavaScript
    if (location.hash && $(self).find('a[href=' + location.hash + ']').length > 0) {
        setActive($(self).find('a[href=' + location.hash + ']').parent());
    }


    Kunnen vervangen door:


    JavaScript
    if (location.hash && $(self).find('a[href="' + location.hash + '"]').length > 0) {
        setActive($(self).find('a[href="' + location.hash + '"]').parent());
    }

    Dit soort foutmeldingen ("selector unrecognized expression") kun je trouwens prima in de Google gooien.

  • Thanks man! De functionaliteiten werken eindelijk zoals die hoort te werken! Ben je echt heel dankbaar voor je hulp!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!