Google Description

  • Hallo Leden,


    Al een tijdje probeer ik een site door middel van SEO op een goede positie te krijgen.
    Nu loop ik al vaker tegen het zelfde probleem aan en dat is:


    Mijn beschrijving komt niet overeen met die van google helaas..

    Als je dan dus naar de eerste advertentie kijkt. Volgens die pagina "Plat dak Repareren" heb ik dit als broncode



    De link rechtstreeks naar de pagina : https://cwbnl.nl/blog/Platdak-repareren


    Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven, of wat doe ik verkeerd?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo Frenzo,


    Je kan je website eens door een w3c validator halen om te kijken of er niets mis is met de structuur.
    Zo te zien is je meta zelf wel goed, maar vind google dat je meta description niet past bij de inhoud van je website.
    Daarom maken ze er zelf 1.


    Kijk dus zeker de inhoud van je pagina zelf ook na, dat daar je woorden voldoende terug komen.

  • Als Google vindt dat een deel van jouw pagina nuttiger is als description dan die je zelf hebt opgegeven, dan laten ze die zien. Je hebt niet altijd alles zelf in de hand. Misschien helpt een andere description.

    Klopt. Heb een andere description toegepast. We staan nu met veel relevante zoekwoorden in de top 5 van google!


    Bijvoorbeeld:
    daklekkage oegstgeest #7
    daklekkage muiden 2#


    Het kan zijn dat deze schommelen, maar zo staan we met meer zoekwoorden op goede positie's. (Deze worden nog steeds verbeterd natuurlijk haha)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!