15 20/05/2018, 19:16 Ferhat.Remory wrote: Gisteren was de layout al zo hoor Frenzo :p. Klopt, maar die is niet gelijk aan de foto die ik op het forum heb geplaatst. Met vriendelijke groet, Frenzo Brouwer
16 23/05/2018, 14:30 Net even een kijkje genomen op originalmafia.nl/ Ziet er leuk uit, mooie strakke mafia outgame. Enkel een hint: Startpagina, aanmelden, wachtwoord vergeten, rondkijken staan in het wit in de rode kaders. Echter verblinden deze woorden mij haha. Online Mafia Game Voetbal spullen kopen Gentstudent.net Online gratis films kijken Fortnite Forum Nederland Apex Legends Tips crimeclub startpagina
17 23/05/2018, 18:34 Twan025 wrote: Net even een kijkje genomen op originalmafia.nl/ Ziet er leuk uit, mooie strakke mafia outgame. Enkel een hint: Startpagina, aanmelden, wachtwoord vergeten, rondkijken staan in het wit in de rode kaders. Echter verblinden deze woorden mij haha. Thanks! Deze outgame heb ik al enkele jaren geleden ontworpen. En toevallig dankzij @'Ferhat.Remory weer in handen gekregen. Met vriendelijke groet, Frenzo Brouwer
19 3/07/2018, 0:30 Check PB @Kopertje Post werd 1x aangepast, het laatst door Ferhat.Remory (3/07/2018, 7:31).