Developper / Designer / Beheerder gezocht

  • Beste,


    Ik ben voor een nieuw project op zoek naar enkele mensen die mij willen helpen. De samenwerking zou voor een lange periode zijn.
    Uiteraard komt er een vergoeding.


    Designer:
    Allereerst ben ik op zoek naar een Designer die een unieke lay-out kan bouwen. Op maat gemaakt & responsive.
    Dit is momenteel een éénmalige opdracht. Later volgt zeker en vast meer!
    Heb je hiervoor interesse? Stuur mij maar een privebericht met je motivatie & enkele voorbeelden.
    (Beginnende personen zonder voorbeelden mogen mij zeker ook sturen. Motivatie is een MUST)
    Kan je deze layout voor ons inbouwen? Dit is een pluspunt maar geen must.


    Developper / Scripter:
    We zijn bezig een project aan het opzetten waar de klant/bezoeker geholpen kan worden. voorlopig is dit een basis. Maar we willen dit graag uitbreiden. Dit wordt uiteraard vergoed.


    Volgende kennis is een MUST:
    - PHP / MYSQL / OOP
    - Codeigniter
    ...


    Heb je volgende kennis? Dan is dit een pluspunt!
    - CentOS
    - DirectAdmin + API
    ...


    Wat word er verwacht van jou?
    Bugs helpen oplossen, oudere code vernieuwen waar nodig.
    De klant/bezoeker zijn idee helpen uitwerken op "papier" en daarna helpen uitbouwen.
    Dit een belangrijke functie, hiervoor wordt een contract opgemaakt tussenbeide.



    Site beheerder:
    Ben je op zoek naar een nieuwe online uitdaging? Een uitdaging die je met andere mensen online in contact brengt?
    Ben je behulpzaam? Kan je goed overweg met de Nederlandse taal?


    Dan zoeken we jou! Hiervoor is geen kennis of ervaring vereist. Elke dag eens online komen is reeds voldoende.
    Het enigste wat we verwachten van jou is dat je alles in goede banen brengt.
    Hiervoor wordt er ook een vergoeding voorzien!




    Heb je interesse in één of meerdere aanbiedingen van mij? Staat jou vaardigheid er niet tussen maar denk je wel iets te kunnen beteken voor mij? Aarzel dan niet en neem zeker contact op!


    ONE TEAM ONE DREAM

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!