2 afbeeldingen laten knipperen

ICTscripters maakt gebruik van cookies. Door het gebruiken en browsen naar onze site gaat je automatisch akkoord met het gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie

• 2 afbeeldingen laten knipperen

Hallo.

Ik heb een site en ik wil daar een knop hebben om te registreren. De knop is donker van kleur, maar ik wil dus dat die om de paar seconden oplicht van donker naar licht en dat ook blijft doen zonder dat je er perse met je muis overheen gaat. Wie heeft hier verstand van en kan mij daarmee helpen?
      Met Vriendelijke groet,
      LadyOfHell. :thumbsup:
    • @LadyOfHell het is fijn dat je zo fanatiek bent, maar zou je misschien wat terughoudender kunnen zijn met het plaatsen van topics, hier gaan mensen soms enthousiast mee aan de slag en om dan (herhaaldelijk, want dit is niet de eerste keer) te horen te krijgen dat "het al opgelost" is nodigt mensen niet echt uit om je (in de toekomst) te helpen.

Ook is het wel zo netjes om op topics te reageren, zoals hier en hier, anders bestaat de kans dat je na verloop van tijd te boek staat als een chaotisch snelvuurkanon.

Thanks.

Post werd 1x aangepast, het laatst door FangorN ().

• FangorN wrote:

@LadyOfHell het is fijn dat je zo fanatiek bent, maar zou je misschien wat terughoudender kunnen zijn met het plaatsen van topics, hier gaan mensen soms enthousiast mee aan de slag en om dan (herhaaldelijk, want dit is niet de eerste keer) te horen te krijgen dat "het al opgelost" is nodigt mensen niet echt uit om je (in de toekomst) te helpen.

Ook is het wel zo netjes om op topics te reageren, zoals hier en hier, anders bestaat de kans dat je na verloop van tijd te boek staat als een chaotisch snelvuurkanon.

Thanks.
      @FangorN Even een tip. Kijk eerst even goed naar de tijd dat ik iets heb geplaatst en de tijd dat ik heb gezegd dat het is opgelost. Voor zover ik dat zie zit er wel 4 uur tussen. In die 4 uur ben ikzelf ook bezig geweest, want hier op ICT scripters hoef je tegenwoordig geen hulp meer te verwachten van zulke leden zoals jullie. Niemand reageert normaal als iemand hulp nodig hebt en zulke leden als jullie reageren hier alleen met nutteloze antwoorden waar de topic starters totaal niet op zitten te wachten. En dat is zeker niet alleen bij mij, maar ook bij andere leden omdat het hier tegenwoordig alleen maar een vast clubje actief is. Dat noemen we ook wel vriendjespolitiek. Houdt je commentaar voortaan lekker voor je en reageer alleen als je iets nuttigs te zeggen hebt. Je kan dit wel zeggen dat ik geen topic moet plaatsen en even reageren om te helpen kan je niet. Zeg dan helemaal niks.

@darkshifty Aller eerst bedankt voor je eerste reactie, maar daar heb ik ook niks aan gehad. Verder vind ik het behoorlijk kinderachtig hoe jij reageert op FangorN's bericht. Dat doen kleine kinderen namelijk. "Hij doet het niet alleen hier". Ik weet niet hoe oud je bent, maar zal niet heel oud zijn aangezien jij aan het klikken geslagen bent. Jij bent zo een persoon die loop te klikken als een ander iets doet en daar maak je zeker geen vrienden mee. Ik geloof niet dat veel mensen houden van klikspanen behalve het vaste clubje hier op ICT.

@K.Rens Nu snap ik wel waarom ICT al dood is en er amper iemand online is. Zulke leden als FangorN en darkshifty wilt niemand hebben toch? En doordat het hier alleen maar vriendjes van vriendjes zijn loopt het hier helemaal dood en gaan de meeste mensen naar het echte werk toe zoals SiteDeals, daar zitten de meeste volwassen leden. Dus een tip van mij, ga zulke leden zoals FangorN en darkshift mijden en dan zijn er nog wel veel meer waarvan ik zo denk. Dat zijn ook degene namelijk die je site kapot maken. Maar goed, mij maakt het verder niets uit. Dit forum kan wel sluiten als de leden niks nuttigs te zeggen hebben. Waarom is er dit forum? Om hulp te vragen toch? Waarom roepen de leden hier dan en dat doen ze bijna allemaal, ga naar google, daar vindt je je antwoord? Dan kan je net zo goed sluiten toch? Lees namelijk maar eens goed oude topics terug. Tip: Sluit deze site aangezien we toch beter op Google kunnen zoeken of naar Sitedeals gaan waar ik beter word geholpen als hier. Dus je bent weer twee klanten kwijt. Succes verder met je doodlopende site.
      Met Vriendelijke groet,
      LadyOfHell. :thumbsup:
    • Leden willen juist mensen zoals Fangor en Dark.
      Jij vraagt iets zonder het zelf op te zoeken.

Fangor geeft daar juist de goede voorbeelden hoe jij het niet moet doen.

Inderdaad los je het na 4 uur op. Omdat je het na 5 minuten vindt op Google.

Fangor helpt iedereen en houdt deze site recht. Koen Rens hierin taggen gaat niet helpen. Mensen zoals hem maken de site dood.

Maar soit. Don't act like a crying bitch. Je zou juist de stappen moeten volgen dat hier allemaal vermeld werd.