Freelancer/werknemer gezocht

  • Ongeveer een jaar geleden ben ik bij het bedrijf waar ik werk begonnen aan het maken van een API voor een golf app. Deze is redelijk snel in elkaar gezet om zo snel mogelijk een MVP klaar te hebben die gebruikt kon worden. De klant is echter heel blij met het resultaat en trekt de portemonnee open. Omdat er een deadline staat ben ik opzoek naar een freelancer of werknemer die mee wil helpen aan het schrijven van een API in Laravel. De API wordt op dit moment herschreven en we komen handen te kort.


    Voor ons is het belangrijk dat je een goede kennis in PHP hebt. Kennis in Laravel of een andere framework is een pre. Wij zijn gevestigd in Eindhoven. Het bedrijf heet trouwens OWOW (owow.io of owow.agency).


    Mocht je interesse hebben aarzel dan niet en stuur me een privé berichtje. Mocht je graag wat meer over het project willen weten, hier is de website.


    Overigens zijn we ook opzoek naar een iOS en/of Android developer, dus mochten je skills daar liggen dan ben je ook van harte welkom om contact met mij op te zoeken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!