Websites en domeinen gezocht

  • Hallo,


    Ik ben opzoek naar websites en domeinen om mijn website bestand uit te breiden.
    Heb je een mooie website en wil je deze verkopen stuur dan een berichtje met de website en de niche en eventuele verdiensten van de website.


    Er is genoeg budget aanwezig.


    mvg

  • myhtm is een zakelijke website CMS (Content Management System). Het heeft een krachtig beheerdersdashboard waar u dit zakelijke CMS kunt maken en beheren. U kunt services, porfolios, blogs, offertes, faq en meer maken en beheren. Het heeft bijna alle functies die een website van een bedrijfsbureau te bieden heeft. Ook hebben we een zeer aantrekkelijk ontwerp gemaakt, zodat deze website uw bezoekers kan aantrekken. Dus als u overweegt een bedrijf te starten of al een bedrijf heeft, is dit de perfecte zakelijke website voor u.

    1. Gemakkelijke en eenvoudige interface om te gebruiken
    2. Volledig responsief voor elk type apparaat
    3. Krachtige admin-backend
    4. Schone codering met juiste opmerkingen
    5. Beveiligde codering tegen SQL-injectie
    6. Directe toegang of ongeldig
    7. Statistieken van belangrijke gegevens in dashboard
    8. Beheer van fotogalerijen
    9. Onbeperkte categorie- en postcreatie en -beheer
    10. Onbeperkte creatie en beheer van teamleden
    11. Onbeperkte service creatie en beheer
    12. Ongelimiteerde portefeuille creatie en beheer
    13. Onbeperkte creatie en beheer van getuigenissen
    14. Onbeperkt partner of sponsor creatie en beheer
    15. Ongelimiteerde FAQ creatie en beheer
    16. Facebook hoe sectie voor elk bericht
    17. SEO meta data setup voor elke post, pagina en categorie
    18. Onbeperkte bestandsuploadsysteem
    19. Aanpasbaar in eigen taal
    20. Alle belangrijke sociale media-URL voor balk en zijbalk
    21. Thema kleur veranderende optie

    Gratis installatie op uw server!
    Module voor altijd gratis downloaden!


    https://transport.myhtm.eu/
    https://transport.myhtm.eu/admin/login

  • Hey,


    Ik heb nog wel een webshop te koop met € 3500,- omzet in de 1e 8 dagen.


    Bij interesse mag je hem voor € 4.500,00 overnemen!


    Betreft een dropshipping webshop, met sourcing agent. Gebasseerd op een product zonder up en cross sells!


    Bij interesse stuur me even een prive bericht.


    Heb ook nog een ander platform voor je in de aanbieding, helaas zonder domein! Dit platform had in de 1e maand € 8.000,- omgezet. Betreft een lidmaatschap platform site mbt sport.


    Vraag prijs excl domein € 9.950,-


    Mocht je niet geinteresseerd zijn in bovenstaande, dan heb ik nog een project waarbij nu nog geen inkomsten voor zijn geweest omdat deze nog in ontwikkeling is.


    Mvg,
    Frenzo
    http://www.itsucceeds.nl

  • Zou je niet beter eerst mijn prijs twv 50 euro uitkeren in plaats van hier wat reclame te zitten maken ?

  • Zou je niet beter eerst mijn prijs twv 50 euro uitkeren in plaats van hier wat reclame te zitten maken ?

    Best grappig. We hebben pas nog contact gehad via Facebook waar jij mij nog steeds op kan bereiken. Nooit heb ik jou hier over gehoord en dan probeer je me nu hier zwart te maken?


    Bij deze kan je fluiten naar je geld :)

  • Gaat totaal niet over zwart maken, maar ja als je iemand al een half jaar 50 euro moet betalen en dat nog steeds niet gedaan hebt. En contact op facebook ? Me negeren dat deed je wel ja. Juist zoals een echte oplichter. Zo triestig ben je dus wel. In ieder geval vertrouw deze persoon niet. Veel praatjes maar uiteindelijk komt er maar zeer weinig van. Best triestig dat je jezelf altijd groots voordoet en er uiteindelijk niks van komt.
    Meer ga ik hier niet over zeggen. Wie bewijzen wilt kan ik ze ook geven. Ik kan iets 5x vriendelijk vragen, maar daarna kan je uit jezelf actie ondernemen. Als er na een half jaar nog steeds geen cent betaald is is dit een duidelijk teken van oplichterij.

    Je bent wel een toetsenbord held zo te zien, ik werk al tijdje samen met Frenzo, ik kan je vertellen. Hij regeld zijn zaakjes altijd goed. Kwa betalingen, of helpende hand etc etc.


  • heb je broncode eens bekeken:



    Erg veilig is dit niet, je complete Path staat gewoon erin, wat voor SQL injecties etc super handig is...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!