Gezocht criminal source Q-star of Wietwar

  • Graag gratis ivm opnieuw herscripten


    wie oh wie heeft deze criminals game nog liggen en doet er niks mee ?
    Aangezien criminals bijna niet meer loopt heb ik er ook helaas niets voor over , doe het
    dus puur voor tijdsbesteding om me te verdiepen in de script.


    Vroeger veel criminals game gespeeld vandaar deze 2 voor mij er tussen uit springen.


    Met vriendelijke Groet, Tom

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • sorry dat is ieders zijn eigen keus toch, het was ook maar een vraag kun je er niet aan voldoen
    antwoord er dan ook niet op en kraak niet ieder af


    behandel de mensen net zo als jij behandeld wilt worden ,komen we stukken verder


    Verder iedereen een fijne dag

  • sorry dat is ieders zijn eigen keus toch, het was ook maar een vraag kun je er niet aan voldoen
    antwoord er dan ook niet op en kraak niet ieder af


    behandel de mensen net zo als jij behandeld wilt worden ,komen we stukken verder


    Verder iedereen een fijne dag

    Tom,


    Ik begrijp jou denkwijze. Alleen het is niet erg verstandig om met een basis te beginnen welke in 2008 is gelanceerd. Het hele criminals project is destijds vrijgegeven omdat het echt een baggere codering was. Het beste wat je kan doen en waar je het meeste van leert. Is voornamelijk het volledig zelf opnieuw schrijven. Je kunt natuurlijk qua functionaliteit afkijken bij criminals. Maar bouw het zelf helemaal om. Een spel kan je niet maken in een paar maanden alleen als je al een gebruikt project inzet. Soms zegt men ik ga een al uitgevonden wiel niet opnieuw uitvinden. Maar in het geval van criminals adviseer ik je ten zeerste dit wel te doen.


    Verder veel succes met je project! :)


    Kevin,.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!