Automatisch printscreen maken a.d.h.v. een Tweet

  • Goedemiddag,


    Ik vroeg me het volgende af en ik ben een volslagen leek op het gebied van programmeren. Ik werk met een beursprogramma waarop automatisch signalen kunnen worden gegenereerd en aan de hand daarvan word er een positie geopend. Deze signalen kan ik via de software van het beursprogramma SierraChart automatisch doorgeven op Twitter als ook via email. Nu wil ik wanneer er een signaal word gegeven dat er direct een printscreen word gemaakt van de situatie op dat moment (bijvoorbeeld .png format) en dat deze bijlage ook automatisch word meegestuurd in de tweet zelf. Is zoiets mogelijk en wie zou dit voor me kunnen maken?


    Groet,
    Luvene

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het maken van afbeeldingen lijkt al mogelijk - er is een uploaddienst. Mogelijk kun je de hyperlink van zo'n afbeelding op een of andere manier koppelen aan een twitter bericht, maar de vraag is in hoeverre je dit proces kunt automatiseren wat waarschijnlijk je doel is?


    Aangezien dit een technisch inhoudelijke vraag is en je dit het beste binnen de gebruikte applicatie af kunt handelen zonder extra toeters en bellen... Vraag het aan SierraChart of dit mogelijk is (op het support forum of via een contact e-mail), of stel het voor als een feature request.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!