Text based mmorpg mafia script.

  • beste ictscripters ik heb een vraag.. ik ben opzoek naar een goed (wss oud) mmorpg script. Als je op google zoekt kom je best wat leuke tegen aleen overal zit van dat power en energie en andere rare dingen bij in verwerkt. Nu heb ik zelf low skills in php maar vind het wel leuk als bezigheid. Ik speelde altijd een spel wat daar egt een voorbeeld van is lekker simpel en de normaale dingen.


    Soort gelijk script wat ik zoek


    http://Http://www.cityoflostheaven.nl


    http://oi67.tinypic.com/34sqxra.jpg


    Weet iemand of er zo gelijk script is te downloaden of ergens te koop is ?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Is dit niet een beetje hoog gegrepen als je 'low-skilled' bent?
    Waarom begin je niet bij wat simpelers, om mee te oefenen?


    rekenmachientje, contactformuliertje, gastenboekje, forumpje, simpel CMS'je. Als je dit een goed onder de knie hebt, dan kan je een MMORPG maken, maar ik zou dan niet een oude (brakke) pakken van vroeger.
    Geen land meer mee te bezeilen omdat die slecht gecoded zijn, en oude technieken hanteren.

  • klopt. Maar ik gaf ookal aan dat het een hobby is. En oude scripts zijn indd vaak verot en bugged as... Maar daarom vraag ik het ook hier omdat ik weet dat er scripts zijn die mijn verwachtingen hebben. Al zijn ze oud. Ik begin geen mmorpg om financiele kwestie want mmorpg is dood maar ik wil meer een leuke bezigheid hebben met het aanpassen van zo script en kijken hoe alles werkt.


    Als je zoals jij zegt alles eerst moet opakken van een forumpje tot cms is mooi meegenomen als je dat uiteindelijk kan maar gaat ook onweis veel tijd inzitten en ik heb geen intensie om er daadwerkelijk later iets mee te doen. Want een cms zoals joomla + een premium template kost je nog geen 20euro en heb je wel een unieke site die makkelijk aan te passen is voor beginners. Dus wat ik er mee wil zeggen is het nog waard om dan alles vanaf 0 te leren.

  • Aan oude scripts moet je niet sleutelen. Dat is echt de moeite niet meer.
    De technieken zijn de laatste jaren en decennia behoorlijk veranderd.


    Citaat


    Als je zoals jij zegt alles eerst moet opakken van een forumpje tot cms is mooi meegenomen als je dat uiteindelijk kan maar gaat ook onweis veel tijd inzitten en ik heb geen intensie om er daadwerkelijk later iets mee te doen.

    Een beetje vreemd argument, tijd zit er sowieso in, ook als je een brakke MMORPg zou ombouwen (wat ik niet aanraad). En dat je geen intenties met een forum, gastenboekje, contactformlier hebt is ook niet echt een reden. Je moet toch ergens mee beginnen. Alle functionaliteit die je daarin leert, kan je later weer goed gebruiken om een nieuwe MMOPRG te kunnen bouwen, als je wilt.


    Wat je nu wilt is een steenkoolgraafmachine bedienen, terwijl je nu nog maar weet dat je het beste met een schep kan beginnen.


    Je hebt dus de verkeerde insteek in gedachten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!