• Hallo,



    Ik heb een probleem met mijn htacces file, probeer een source op een versio host te zetten maar krijg steeds HTTP 500 error.



    Iemand een idee wat er hier gaande is ?


    Groeten.

  • Is dat letterlijk wat er in je .htaccess staat? Beetje een puinhoop niet?


    Als je alle commentaarregels verwijdert houd je het volgende over:

    De regels met "Options" zijn syntactisch (qua vorm) waarschijnlijk incorrect.


    Ook gaat het waarschijnlijk mis op de regel met IfModule, die RewriteEngine regel moet naar alle waarschijnlijkheid op een aparte regel.


    Los hiervan, je had dit door middel van eliminatie al uit kunnen vogelen door regels te voorzien van een hashtag net zolang totdat je geen foutmelding meer had.


    Ik stel voor dat je e.e.a. ontdubbelt en uiteindelijk maar één (werkend) IfModule blok overhoudt want het is voor iedereen (zowel mens als computer) verwarrend als je dingen dubbel definieert.

  • Hallo,


    Ik heb geen verstand van HTACCES.


    zo heb ik deze file dan ook gekregen.



    Apache Configuration
    Options 
    <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^badbull.eu [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.badbull.eu/$1 [L,R=301] 
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule .* loader.php [L,QSA]
    </IfModule>

    http://www.badbull.eu, geeft nu een andere melding weer ( internal server error ).

  • Ok.


    Maak even een backup van wat je nu hebt in een apart bestand.


    Zet vervolgens enkel de volgende tekst in je .htaccess bestand:



    Je zou nog kunnen proberen om de Options regels te voorzien (vooraf te laten gaan door) een hashtag, zoals hierboven ook gesuggereerd wordt als e.e.a. niet werkt.


    Ook zou je misschien na kunnen gaan of mod_rewrite wel aan staat via een controlepaneel ofzo.


    Als dit alles je probleem niet oplost zul je toch even met je host / vaste programmeur contact op moeten nemen. Zomaar ergens een source neerplempen is mogelijk niet echt de beste aanpak. Vaak is er een handleiding of korte uitleg wat de te doorlopen stappen zijn voor een installatie of verhuizing.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!