Maffiastad.nl

• he Ferhat.Remory

!! even wat dingen hoor!!
      1: even hoor ik stop er mee wanneer ik dat wil niet!
      2: het is geen kwestie van niet kunnen maar er nu even geen tijd voor hebben!!!
      3: dan ook nog ik wil niet eens dat jij mij gaat helpen!!
      (aangezien ik twee scripts heb van je en daar een hoop gezeik om geweest is en dat nog steeds zo is als het toe wat zonder oplossing)
      4: en ja er zijn mensen die onze helpen ja maar die gaan ook door maar wel op een wat lange tijds duur!

voor de rest vind ik het niet van belang dat ik meer uit leg hoe tegen aan jou!!!
      los eerst zelf alles netjes op met de mensen die je hoop hebt belooft maar daar niets van waar heb gemaakt!!!
    • Nieuw

tigermaffia wrote:

he Ferhat.Remory

!! even wat dingen hoor!!
      1: even hoor ik stop er mee wanneer ik dat wil niet!
      2: het is geen kwestie van niet kunnen maar er nu even geen tijd voor hebben!!!
      3: dan ook nog ik wil niet eens dat jij mij gaat helpen!!
      (aangezien ik twee scripts heb van je en daar een hoop gezeik om geweest is en dat nog steeds zo is als het toe wat zonder oplossing)
      4: en ja er zijn mensen die onze helpen ja maar die gaan ook door maar wel op een wat lange tijds duur!

voor de rest vind ik het niet van belang dat ik meer uit leg hoe tegen aan jou!!!
      los eerst zelf alles netjes op met de mensen die je hoop hebt belooft maar daar niets van waar heb gemaakt!!!
      1: ik hou u niet tegen om te stoppen, wilde u gewoon motiveren.
      2: ok, snap ik. Maar misschien heb je in de toekomst tijd, en is tegen dan alles weg wat je wel had.
      3: ok, no problem.
      4: na enkele fouten blockte je me, niet mijn probleem. Jij bent blijkbaar de enigste die problemen heeft.