Ik zoek iemand die me kan helpen. Iemand die zich kan vinden in dit initiatief.

  • Beste mensen,


    Ik zoek iemand die me wil helpen.


    Dit betreft een site waar ik met de familie van Abdelhak een goed gesprek over heb gehad, men dit enorm waardeert, en men hoopt dat de verbroedering stand houdt, welke we allemaal hebben gezien in Geuzenveld voor het ouderlijk huis van Abdelhak.


    Ik had een wordpress site, werd enorm bezocht, echter lijkt mij een html site zoals het er nu staat veel netter, echter ontbreekt het doel, duizenden mensen een plekje geven om over hun verdriet te praten, dat te kunnen uiten.


    Ik heb hier al een topic over aangemaakt, is een beetje een rommeltje geworden, en hoop echt dat dit topic blijft staan, daar zou men mij, en de familie van Abdelhak een enorm plezier mee doen, met als hoop dat iemand zich meld, om te helpen in deze.


    Site staat er inmiddels, ben zelf bezig appie34nouri.nl echter ontbreken de belangrijke punten en wat kleinigheidjes zoals op de homepage, linkerkant, wat ik wil repeaten met andere foto's en tekst tot de onderkant, is een div probleem verwacht ik, plus haalt hij dezelfde foto er uit, wat in de css zit.


    Het belangrijkste doel van de site, dat mensen op een pagina een verhaal kunnen maken in een editor met of zonder foto, dit inzenden, via een cms goed of afkeuren, als het goedgekeurd wordt, op de desbetreffende pagina publiceren, waar andere mensen op kunnen reageren, of zelf een verhaal kunnen maken, waar de editor bovenaan de pagina blijft staan.


    Plus een nieuws script, waar ik een artikel kan schrijven met of zonder image in een wit blok, evt. met background picture, wat op de homepage als link komt te staan met de datum er voor, plus op een pagina uiteraard, waar de lijst met nieuws op de home niet dagen door kan gaan, max 6 dagen of zo, vervolgens als de volgende dag er nieuws bij komt dat berichten opschuiven naar de "Nieuws" pagina.


    Verder nog de contactpagina.


    Iemand die me wil helpen hiermee ?


    Bij voorbaat dank.


    Wil

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb nog 5 sites, zoek nog een scripter, het is niet dat ik geen geld heb, het gaat mij er om, dat ik wil zien, vanuit menselijk aspect, gevoel, of er nog mensen zijn die het hart op de juiste plaats hebben.


    9 van de 10 x hebben jullie de scripts liggen, is het 10 minuten werk, rekenen jullie 2 uur, kassa.


    Ik ken het wereldje van de scripters, vaak bijwerk, vaak ook nog in het zwart, is je goed recht, maar ga niet de heilige onschuld uithangen hier.

  • Nou ik wil je misschien wel helpen met je wordpress systeem, want dat is niet zo spannend maar voor je template er in omzetten.
    Het doel wat jij wilt is uitermate geschikt om wordpress te gebruiken, het is er tenslotte voor gebouwd.

    Hoi Jeroen,


    De html template omzetten naar Wordpress bedoel je ?


    Kijk begrijp me niet verkeerd, als iemand me wil helpen met Wordpress, dan ben ik er ook zeer dankbaar voor. Dat het een nette uitziende site wordt, dat is op zijn minst wel zo netjes dacht ik.

  • Hoi Jeroen,
    De html template omzetten naar Wordpress bedoel je ?


    Kijk begrijp me niet verkeerd, als iemand me wil helpen met Wordpress, dan ben ik er ook zeer dankbaar voor. Dat het een nette uitziende site wordt, dat is op zijn minst wel zo netjes dacht ik.

    Ja juist de Html ombouwen naar een wordpress template, er zijn super veel sites die dat hebben gedaan dus waarom jij niet. En inderdaad iedere site verdient het om er netjes uit te zien.

  • Ja juist de Html ombouwen naar een wordpress template, er zijn super veel sites die dat hebben gedaan dus waarom jij niet. En inderdaad iedere site verdient het om er netjes uit te zien.

    Als je mij er mee wilt helpen heel graag Jeroen. Zou ik ontzettend blij mee zijn.

  • Als je mij er mee wilt helpen heel graag Jeroen. Zou ik ontzettend blij mee zijn.

    Nou voor de juiste plugins kan ik wel mee denken maar een template omzetten ben ik ook niet de held in en gaat erg veel tijd in zitten voor je dat goed hebt... die heb ik momenteel gewoon niet. En misschien is er idd wat Ferhat zegt een mooi gratis wordpress template. Stuur me ff pb voor extra contact anders.

  • Nou voor de juiste plugins kan ik wel mee denken maar een template omzetten ben ik ook niet de held in en gaat erg veel tijd in zitten voor je dat goed hebt... die heb ik momenteel gewoon niet. En misschien is er idd wat Ferhat zegt een mooi gratis wordpress template. Stuur me ff pb voor extra contact anders.

    Ik heb al iets moois staan Jeroen, alleen die plugins die er in die temp,late zitten zijn ingewikkeld, en krijg bepaalde teksten niet in de kleur wit, wat nu grijs is. Als je contact met me wil om het op te lossen heel erg graag.

  • neen. Font awesome is totaal iets anders. Zoek maar is op google, custom css wordpress..

    Ik heb al het een en ander gevonden, maar bepaalde teksten aanpassen van Engels naar Nederlands met inspecteer element, aanpassen en op Alt, dat pikt hij niet.


    Weet ook niet welke pagina dat betreft, zijn nogal wat een pagina's, maar ik heb al een nacht dat ik door ben gegaan lol, dan wil ik weten hoe het zit, maar bedankt voor de tip, zal ens kijken naar custom css.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!