Scripter gezocht voor site eerbetoon Abdelhak Nouri Zie voorbeeld site

  • Beste mensen,


    Ik ben op zoek naar een scripter, die me kan helpen met een site die ik aan het opzetten ben als eerbetoon aan Abdelhak Nouri.


    Na het vreselijke drama, heb ik een facebookpagina en een twitter account aangemaakt, waar ik voel, en merk dat het onderwerp, en de mens Abdelhak Nouri een taboe is geworden bij de grote Ajax fan pagina's en websites.


    Op de vraag op Twitter of er een RT gegeven kan worden op de facebookpagina die ik heb opgezet, en met name nu ik met de site bezig ben, waar duizenden mensen met dat verdriet waar men nu nog mee loopt terecht kunnen.


    Ik heb een template gekocht, ben hem aan het invullen, echter moet er het een en ander gebeuren om hem 100% draaiende te krijgen.


    Zo moeten mensen kunnen reageren op een artikel, wat ik plaats over Ajax of Appie, waar anderen ook weer kunnen reageren, in/uitklapbaar dus.


    Mensen moeten op een pagina een verhaal kunnen plaatsen aangaande hun verdriet, zelfde verhaal als bovenstaand punt.


    Mensen moeten gedichten, Anekdotes, Art, afbeeldingen, foto's in kunnen sturen die door mij goed of afgekeurd worden in een cms systeem.


    De mogelijkheid tot mensen blokkeren moet er ook zijn uiteraard.


    Mensen in kunnen laten loggen via facebook optie.


    Ik zou graag zien dat ik in die cms ook gemakkelijk een pagina kan maken, afbeeldingen toe kan voegen, in een editor, waar na plaatsing dit bericht op 2 pagina's op de site terecht komt.


    Er moet een code op een pagina, waar mensen een steunbetuiging achter kunnen laten voor de familie Nouri.


    Contactpagina werkend maken.


    Kortom, punten die aandacht vereisen, en ik heb deze site niet voor mezelf in gedacht, maar voor die duizenden mensen, Jan en Mien, en niet grote pagina's, bekende Nederlanders, die op de televisie zaten te huilen, en mij totaal negeren.


    Nee de normale hardwerkende mensen, die ik dagelijks op Twitter zie, nog steeds vol van verdriet.


    Daar is die site voor bestemd.


    Denk jij, hier wil ik iets mee doen, neem a.u.b. contact op.


    Hoop dat iemand zich meld, waar ik ook telefonisch bereikbaar ben.


    Woon 2 1/2 jaar in België met mijn gezin, waar je me kunt bereiken op : Gsm : [nummer verwijderd -> Neem contact op via privébericht]


    Bij voorbaat dank,


    Wil


    Voorbeeld wat ik heb staan :http://www.appie34nouri.nl/

  • Ik ben over gestapt naar Wordpress, al zit ik daar ook tegen problemen aan te hikken.


    Wellicht dat er mensen zijn die thuis zijn in Wordpress, en mij er mee willen helpen.


    Het betreft een paar kleine dingen.

  • Hallo,


    Ik had in eerste instantie een template in php waar ik deze wilde gebruiken voor een site als eerbetoon aan Abdelhak Nouri, echter gezien de dingen die er aan gedaan moesten worden, kreeg ik bedragen rond de oren waar ik van schrok, maar aan de ene kant terecht als er veel uren in gaan zitten.


    Mij werd aangeraden een wordpress site op te zetten, wat ik heb gedaan, echter dienen er een paar dingen aan gedaan te worden, om het compleet te maken.


    Deze site is tevens bestemd voor duizenden mensen die nergens met hun verdriet terecht kunnen, overal weg gehoond worden, echter willen ze iets delen in de vorm van een gedicht, een herinnering, foto met "Appie", kortom...............


    Het betreft appie34nouri


    Ik hoop op positieve reacties in deze.


    Bij voorbaat dank,


    Wil

  • Site staat er inmiddels, ben zelf bezig http://www.appie34nouri.nl echter ontbreken de belangrijke punten en wat kleinigheidjes zoals op de homepage, linkerkant, wat ik wil repeaten met andere foto's en tekst tot de onderkant, is een div probleem verwacht ik, plus haalt hij dezelfde foto er uit, wat in de css zit.


    Het belangrijkste doel van de site, dat mensen op een pagina een verhaal kunnen maken in een editor met of zonder foto, dit inzenden, via een cms goed of afkeuren, als het goedgekeurd wordt, op de desbetreffende pagina publiceren, waar andere mensen op kunnen reageren, of zelf een verhaal kunnen maken, waar de editor bovenaan de pagina blijft staan.


    Plus een nieuws script, waar ik een artikel kan schrijven met of zonder image in een wit blok, evt. met background picture, wat op de homepage als link komt te staan met de datum er voor, plus op een pagina uiteraard, waar de lijst met nieuws op de home niet dagen door kan gaan, max 6 dagen of zo, vervolgens als de volgende dag er nieuws bij komt dat berichten opschuiven naar de "Nieuws" pagina.


    Verder nog de contactpagina.


    Iemand die me wil helpen hiermee ?


    Bij voorbaat dank.


    Wil

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!