ICTs geupdate

• ICTs geupdate

Beste leden,

Wij zijn op dit moment bezig aan een aantal serverupdates. Zo wordt onder andere PHP geupdate naar 7.1. Dit gaat een paar uur duren en het kan zijn dat in de tussentijd ICTscripters tijdelijk onbereikbaar is.

Bedankt alvast voor jullie geduld.

Namens het ICTs team,

- Update -

Updates zijn inmiddels me succes uitgevoerd. Er is (gelukkig) uiteindelijk geen downtime geweest.
    Met vriendelijke groet,

Victor
    Beheerder ICTscripters

Post werd 2x aangepast, het laatst door Victor ().

• Ferhat.Remory wrote:

Waarom niet 's nachts zoals elk ander bedrijf / website..?
    Ferhat,

ICTscripters is en blijft een hobby voor ieder van ons in het team. Dat wilt zeggen dat wij naast dit nog een ander hoofdberoep hebben.
    Als wij dan nog eens in de nacht alles moeten updaten. Dan kunnen wij ons hoofdberoep niet meer 100% uitvoeren door de slapeloze nachten omdat jij persé wit dat wij dit in de nacht doen.

Het komt er op neer dat ICTscripters mogelijks even offline komt te staan. Maar wij doen ons uiterste beste om de website zo veel mogelijk online te houden. Uiteraard willen wij een zo min mogelijke downtime voorzien.

Graag hiervoor wat begrip Ferhat.
  • Beste,

Ik ben het eens met @Ferhat.Remory de meeste mensen zijn op de dag online en als ze dan een ervaring mee maken dat de site offline is jaag je ze weg. Doe het dan op zn minst in de avond uren omdat dan de minste leden online zijn.
    Hosting nodig met hoogwaardige kwaliteit? voor lage prijzen!
    Bekijk onze website: hostingkwaliteit.com

Heb ik je goed geholpen? geef me dan een drankje via:
    paypal.me
  • Starohosting wrote:

Beste,

Ik ben het eens met @Ferhat.Remory de meeste mensen zijn op de dag online en als ze dan een ervaring mee maken dat de site offline is jaag je ze weg. Doe het dan op zn minst in de avond uren omdat dan de minste leden online zijn.

De meeste mensen zijn vaak in de avond uren online. Terugkomend op wanneer het wel of niet zou moeten. We zijn hier vanmorgen mee gestart, maar de voorbereidingen duurde uiteindelijk langer dan verwacht. Daardoor werd het wat dieper in de middag.

Wij doen ICTS als hobby en dan kan het soms gebeuren dat dit overdag gebeurt. Alsnog onze excuses mocht het gebeuren dat we kort offline zijn (geweest).
    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !