Betreft Doneren (Oud criminals script)

  • Beste mensen ik heb het ouden criminals script weer eens onder de ogen genomen maar blijf hangen met mijn donatie script,
    Hij stuurt namelijk het geld niet door en geeft ook geen melding oid
    misschien kijk ik er over heen


  • Zet het volgende eens boven je code. Dit is om eventuele fouten op te sporen:


    PHP
    <?php
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set("display_errors", 1);
    ?>


    Daarnaast is het gebruik van de mysql_* functies verouderd, onveilig en daarom dus ook af te raden.
    Om dan nog maar te zwijgen over het escapen van globals, of juist het ontbreken daarvan.

  • maakt niet uit ik wil gewoon het script volledig werkzaam hebben, voor eigen gebruik

    haha nee ben er mee bezig het was eerder de reactie die je erbij gaf


    Dit maakt wel degelijk uit, de MySQL.* functies die @Victor omschrijft wordt door nieuwere PHP versie niet meer ondersteunt (Ik heb al mijn servers op PHP 7 of hoger draaien), waar de functies niet meer werken.


    Daarnaast het stukje code wat victor je wilt laten toevoegen is het aanzetten van foutmeldingen, hierdoor, op het moment dat jij jou stuk code draait, kun je zien of er iets mis gaat (Je krijgt dan fout meldingen te zien). Mochten er nou geen fout meldingen komen, kun je het beste gaan traceren waar het mis gaat, bijvoorbeeld door middel van echo's plaatsen, hierdoor (Althans zo doe ik het ;) ) kan ik zie tot waar mijn code runt, bijvoorbeeld voor een if statement een echo plaatsen, in de if statement, etc. Hierdoor zie je tot waar je code loopt, en kun je enigszins traceren waarom jij geen meldingen etc te zien krijgt.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Als aanvulling zou ik ook foutafhandeling inbouwen. Dit kan door middel van exceptions. Mocht je daar niet uitkomen, ask away! Als ik een query nu misloopt of niet doet wat jij verwacht heb je geen idee. 'Maakt niet uit ik wil gewoon dat het werkt' gaat daarom in deze case niet helemaal op.


    Ben je er al achter wat de fout is?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!