Apple Affiliate shop met 300 producten!

  • Beste leden,


    Domeinnaam: http://www.onlineappleshop.nl


    Deze Apple affiliate site bevat maar liefst 300 Apple producten. D.m.v. een import plugin laad je eenvoudig producten in. De shop kan dan ook eenvoudig uitgebreid worden!


    * Duidelijke, pakkende .nl domeinnaam
    * Eenvoudig aan te passen, uit te breiden met meer producten.
    * Draait op SSL (SEO-voordeel)
    * Diverse theme vertalingen doorgevoerd van Engels naar Nederlands
    * Verdien 2% per sale. Op een MacBook pro van 3.000 euro bijvoorbeeld, verdien je dus maar liefst 60 euro!
    * Kortom, 100% startklaar voor gebruik!
    * import plugin t.w.v. $180


    + Je krijgt er een hosting bij ter waarde van 99 euro per jaar (deze is al één heel jaar betaald door mij).


    Waarom verkopen?
    Website vorige week gekocht voor 800 euro (factuur kan ik laten zien) en een host erbij genomen voor 99 euro.
    Maar ik pak iets te veel projecten tegelijk op. Ik wou altijd al een affiliate site dus bood met mijn domme kop en niemand bood me over.


    Daarom verkoop ik dit project weer, ik vind het zonde om het nu in de wacht te zetten aangezien de site gloednieuw is en ik geen tijd heb om het bij te houden en al betaald heb voor één jaar hosting.


    Dus bij deze, bied maar bij interesse.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarom heb je 800 euro geboden als ik vragen mag?


    1) Ik zie geen enkele unieke tekst ( unieke teksten geven affiliate sites waarde ).
    2) Een gratis wordpress thema.
    3) Geen backlink profiel.
    4) Geen PA / DA
    5) Geen bewijs van inkomsten / bezoekers ( dit bepaald ook hoeveel een affiliate site waard is ).


    Ik denk dat je een grote miskoop bent begaan helaas, deze website heeft (nog) geen waarde.


    De domein naam is wel leuk, maar ook niet perfect.

  • Vooral die hosting van 99 euro per jaar was een lachertje.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!