Betaling bitcoins inbouwen (Maandelijks terugkeer)

  • Beste Scripter


    In mijn vorige topic had ik hulp nodig bij recente uitbetalingen dit is opgelost! Een scripter heeft dit goed gemaakt.
    Nu is mijn 2de vraag! Ik heb coinexpress.io elke dag worden ruim 100 mensen lid van deze website!
    Enkel mensen kunnen via deze weg geld verdienen elk uur die ik dan moet uitbetalen 0.005 BTC is wat ik hanteer voor een uitbetaling.
    Het is nu wel zonde dat heel veel mensen spelletjes spelen, en ik straks meer mensen moet uitbetalen dan het geld wat er binnenkomt.



    MIJN VRAAG:
    Kan iemand iets maken via coinpayments want daarmee werk ik! Dat als leden zich registreren dat ze gelijk 10,00 USD moeten storten voordat hun account geactiveerd word en spelletjes kunnen spelen. Verder wil ik dat dit geen eenmalige betaling is maar maandelijkse betaling.


    Verder is het belangrijk voor alle leden die ik nu heb dat die ook hun account activeren om eerst een betaling te doen! Dat is nu niet het geval uiteraard.
    Wie kan mij hierbij helpen en wat ik kwijt zijn om dit te laten bouwen en te implenteren in mijn website.


    Laat een bericht achter met je skype of stuur mij een prive bericht.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • zorg eerst maar is dat je scripts kloppen voordat je geld van mensen vraagt ik heb je spel gespeeld en een paar kloppen niet zoals hi-lo bij winst geeft die niks maar bij verlies pakt die het wel af.

  • Oei dat is nieuw voor me! Dan zal ik hier even door de eigenaar van het script dit laten oplossen! Goed opgemerkt bedankt. Dit script heb ik geocht van overfeat.com voor 250USD dus hun mogen dan ook de foutjes oplossen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!