UBB-knoppen werken niet (meer) in Chrome?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• UBB-knoppen werken niet (meer) in Chrome?

De bold, italic, underline en strikethrough knoppen werken niet meer. Geen idee wat er veranderd is?

subscript en superscript doen ook niet zoveel :/

Wat ik normaal doe is tekst typen, en dan een passage selecteren. Daarna druk ik op een knop om de UBB op de passage toe te passen, maar dat werkt dus niet (meer). De enige manier om tekst te voorzien van opmaak is door het schakelen naar de BBCode modus en de UBB handmatig in te typen. Dat is nogal irritant.
    • ik heb hier ook geen last in de Version 58.0.3029.110 (64-bit) van Chrome.

Het enige wat mij opvalt is dat ze knoppen niet laten zien dat ze ingedrukt zijn.

Ook op mobiel heb ik er geen last van.

Maar ben er wel achter dat ze niet optimaal werken, als je ze instelt en uit wil zetten werkt het niet altijd en daarna weer aanzetten lukt ook niet altijd. Dus er lijkt inderdaad wel iets niet goed te zijn met deze editor.
    • Luc wrote:

ik heb hier ook geen last in de Version 58.0.3029.110 (64-bit) van Chrome.

Het enige wat mij opvalt is dat ze knoppen niet laten zien dat ze ingedrukt zijn.

Ook op mobiel heb ik er geen last van.

Maar ben er wel achter dat ze niet optimaal werken, als je ze instelt en uit wil zetten werkt het niet altijd en daarna weer aanzetten lukt ook niet altijd. Dus er lijkt inderdaad wel iets niet goed te zijn met deze editor.
      bedankt voor de feedback!

Opzich stoorde het mij niet dat het niet zo goed zichtbaar was. Maar het zou inderdaad beter zijn dat het wat duidelijker wordt.