Versterking gezocht

  • Beste leden/bezoekers,


    Na enige tijd hebben we terug besloten om het team te laten versterken.
    Dit om ICT Scripters terug een boost te geven.



    We hebben altijd al gezocht naar een teamlid die iets kon scripten/designen.
    Dit keer doen we dit niet. Onze focus ligt voornamelijk op het actiever maken van de site!


    Wat verwachten we van jou:
    - Regelmatig online zijn
    - Denker zijn van nieuwe ideetjes


    De vereisten voor in het team te komen zijn:
    - Minimum 16 jaar
    - Positief denkend zijn


    Voel je je geroepen voor deze functie? Zin om het team te versterken?
    Aarzel dan niet en stuur mij een PM met waarom we jouw moeten kiezen. Heb je een CV? Stuur deze maar mee!


    (tip: verkoop jezelf & geef enkele voorbeelden wat we aan jou hebben als extra teamlid.)



    Het ICTScripters team

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @RobinH, denk omdat ze zelf geen ideeën meer hebben om het weer actief te maken en dit hun laatste redmiddel is voor het einde. Koen had de strategie om populaire communities op te kopen en te hopen dat die leden dan actief werden op icts. Maar het tegenovergestelde is gebeurd omdat hier gewoon weinig goede expertise is te vinden.

  • @RobinH, denk omdat ze zelf geen ideeën meer hebben om het weer actief te maken en dit hun laatste redmiddel is voor het einde. Koen had de strategie om populaire communities op te kopen en te hopen dat die leden dan actief werden op icts. Maar het tegenovergestelde is gebeurd omdat hier gewoon weinig goede expertise is te vinden.

    Zelf heb ik iets minder tijd voor ICTS, dit houdt niet in dat ik niets meer doe voor ICTS. Maar na een vergadering hebben we besloten om qwa marketing / activiteiten / ideetjes iemand extra te zoeken die zijn focus voornamelijk daar op legt.


    Uiteraard zijn we bereid om eventuele vergoedingen te geven. Of andere legale voordelen.

  • waarom brainstorm je niet eerst eens met de leden? Want er kan van alles beter waardoor er al meer leden komen en blijven!


    Waarom kom je zelf niet met ideeën dan? Je zegt dat er van alles beter kan, dan kan je best al wat tips geven.


    Dit komt niet echt door ICTs zelf, sites als SD zijn ook minder actief(tuurlijk nog wel actief maar wel minder dan voorheen).

  • nou ik wil gerust wat tips geven waar ik sowieso al aan denk:


    Tips voor gebruikervriendelijkheid:
    - veel maar ook echt veel te veel reclame
    (Snap,dat er verdiend moet worden maar dit kan ook op een andere manier)
    - Betere SEO
    (Als ik nu bijvoorbeeld een script zoek zie ik wel Sitedeals maar geen ictscripters)
    - Kleine aanpassingen website
    Direct via het forum iemand een PM kunnen sturen en niet eerst naar zijn profiel gaan bijvoorbeeld
    - Wordt professioneel en dus niet specifiek gericht op criminals, is al een stuk minder maar dit imago heerst nog steeds


    Tips om beter en bekender te worden maar ook UNIEK!
    - Neem iemand in dienst die bijvoorbeeld gratis mensen helpt of tegen een hele lage vergoeding waardoor mensen naar deze site komen!
    - Maak scripts speciaal beschikbaar voor ictscripters dus alleen hier verkrijgbaar denk aan basis scripts of natuurlijk tegen een kleine vergoeding


    En zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Een moderator mag me altijd een PM sturen ;)


    Zit vol met ideeën

  • Het is al vaker aangehaald maar zal het nogmaals doen: stel cloudflare fatsoenlijk in. Die 5 seconden wachttijd is killing voor aantrekken nieuwe personen. Als ik jullie bijvoorbeeld via Google vindt en het duurt eerst paar seconden dan ga ik wel naar een ander. En het kan ook anders want sitedeals gebruikt ook cloudflare.


    Punt 2, volgens mij is de code tag nog steeds ruk op deze site. Is al vaak aangehaald dus ga er eens mee aan de slag.


    Zo zijn er vast nog veel meer dingen die al vaak zijn aangehaald maar tot op heden niets mee gedaan is.

  • @Luc
    Die code tag is al zo vaak aangegeven, ziet er niet uit na het plaatsen maar ze doen er niks mee...

    Er is een beta code tag. Die fullscreen "zou" moet werken. Momenteel doet hij niet wat hij moet doen. Dit was reeds doorgegeven aan Koen. Hij kan alleen aan de code. Maar hij ging nog kijken voor een oplossing.


    Hij heeft het alleen wat drukjes, waardoor het wat langer duurt dan normaal.

  • Citaat van Aaron

    We hebben altijd al gezocht naar een teamlid die iets kon scripten/designen.
    Dit keer doen we dit niet.

    +

    Citaat van Aaron

    Dit was reeds doorgegeven aan Koen. Hij kan alleen aan de code.

    =
    :/


    (Ook lijkt het quoten niet helemaal lekker te lopen, maar dat is bijzaak)


    Wanneer de bezetting/activiteit van een crew slinkt lijkt het mij belangrijk dat meerdere personen diverse (en dezelfde) taken kunnen uitvoeren. Ik snap (en weet :p) dat voor dit soort zaken een lange adem nodig is, maar uiteindelijk is een community zo actief als haar leden ;). Geen enkele mate van inspanning van (enkel) een crew kan hier tegenop.

  • Iedereen bedankt die feedback heeft gegeven. Te allen tijde probeer ICTScripters de website te verbeteren. Als je nog meer tips of feedback hebt, stuur gerust een berichtje naar één van de teamleden. Ik heb wat goeie puntjes voorbij zien komen, maar missen nog concrete voorstellen. Bijvoorbeeld SEO. Ga het gesprek aan met één van de teamleden! We staan er maar al te graag voor open! Maar, de intentie van dit topic is niet het verkrijgen van feedback. ICTScipters is op zoek naar actieve en gemotiveerde personen die iets willen maken en zich ergens voor willen inzetten.


    Paar van de voorstellen hier mooie voorstellen. Ze zien echter vooral toe op gebruiksvriendelijkheid. Alhowel gebruiksvriendelijkheid wegend aspect is voor de mate van activiteit, betwijfel ik of de genoemde voorstellen een waarneembare impact zullen hebben. Het puntje van Cloudflare zou mogelijk wel kunnen helpen. ICTScripters is daar altijd erg terughoudend meegeweest omdat er veel kwaadwillenden rond huppelden op het internet. Mogelijk dat zij ICTScripters nu uit het oog hebben verloren en de beveiliging van Cloudflare teruggeschroefd kan worden.


    ICTScripters en diens leden bezitten kennis, in tegenstelling tot wat sommigen zeggen of denken, van verschillende niveau's en op verschillende terreinen. ICTScripters is niet helemaal met de tijd meegegaan en heeft nu een klein dipje. Dipjes zijn er om eruit te komen. Als (toekomstig) teamlid heb je de kans om ICTScripters mede uit het dipje te trekken en te ervaren hoe het is om de site en groei en bloei te beheren. Uit persoonlijke ervaring kan ik vertellen dat het doen van zoiets goed is voor je persoonlijke ontwikkeling. Iets waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds profijt van uit ontleen. Ik raad dan ook iedereen aan hier serieus over na te denken. En bij twijfel, gewoon solliciteren!

  • Altijd interessant. Heb helaas geen tijd ;(

    Je kan altijd uw ideetjes delen met ons! Alle ideetjes zijn welkom. Tenslotte zijn we een community waarin we elkaar kunnen helpen. Dit kan met ideetjes en/of met ondersteuning



    De personen die graag hun steentje willen bijdragen & in het ICTS team wilt komen. Kan dit nog tot 28/05/2017. Wij bekijken dan alle personen die mij een Privé bericht hebben gestuurd met hun motivatie en maken hieruit een keuze.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!