Versterking gezocht

• Ferhat.Remory wrote:

Twan025 wrote:

Tim wrote:

Zullen we het enigzins gerelateerd houden aan de strekking van de topic? :) Negatief commentaar kan altijd, maar zorg dan wel voor onderbouwing dan wel feedback zodat het toegevoegde waarde heeft. Los van dat gelet op de aard van deze topic zulke feedback zich daar niet voor leent. Als je het een mooi platform vindt dan kan het helpen om positief te zijn in plaats van negatief.

Aaron gaat er mee aan de slag. Binnenkort zullen we de resultaten zien. Gewoon nog even afwachten.
      Ik onderbouw het negatieve commentaar wel even.Ik zit sinds 1 week weer op ictscripters, vroeger was dit een groot platform. Maar nu zie ik nooit meer dan 10 leden online? En ik kijk dagelijks een aantal keer op deze website.
      Stop met je eigen posts te liken, elke keer opnieuw @'Twan025
      Kijk ik zeg gewoon dat het zogoed als te laat is @Tim. De eigenaar komt hier zelfs niet, al maanden niets geposts. Beheerders / admin amper online / activiteit. Een website hou je niet alleen recht door leden.

Dat is altijd hier zo geweest. Dus ik hoop dat ICTS nog te redden is, maar ik betwijfel het. En dat weet jij ook als adviserend lid. Sowieso. Sell this shit, or close it.

Ik ga het zeker niet ontkennen dat op dit moment ICTS erg rustig is, en ook het team erg inactief is. De komende maanden zullen Aaron en ik proberen de website weer levendiger te krijgen. Ferhat, wij zijn het niet altijd eens, en ook hierop niet. Ik denk dat ICTS nog zeker te redden is. Maar goeie ideeën zijn altijd welkom!
      PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
      Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !