• Beste leden,


    Op dit moment zijn wij bezig met een project waarbij het mogelijk is om met je youtube filmpjes geld te verdienen.
    Hoe gaat dit in zijn werk:


    1) Om jouw youtube filmpje te promoten moet je een ads plek kopen bv: pack 1 is 10 sec vertoning - pack 1 is 20 sec vertoning enz...
    2) Hiervoor betaal je een x bedrag.
    3) Andere leden kunnen deze bekijken en hier verdien je aan op onze site (ook via adsense eventueel zelf te regelen)
    4) Hoe meer je kijkers je krijgt hoe meer je gaat verdienen wij betalen uit vanaf 15 EUR.


    Wij betalen uit via paypal of overschrijving.


    Nou is mijn vraag zit hier veel potentie in? en als dit goed georganiseerd word zal er dan veel uit te halen zijn kwa omzet?

  • Ik denk dat hier wel potentie in zit. Bij spellen zie je ook vaak dat je voor credits een filmpje moet kijken. Of ik dit zal gebruiken voor mijn video's ik denk het niet mijn video's moeten bekeken worden als mensen het leuk vinden en niet omdat ze daarvoor betaalt krijgen. Ik zou denk ik daar in tegen wel betaalde kijker worden.

  • Gaat dit niet in tegen de richtlijnen van Youtube (Google) aangezien het hun verdien model is? Indien je dat al uitgezocht hebt zou het belangrijk zijn in welke categorie ze kunnen adverteren. Mits je veel views behaald en subscribers hebt kan het wel werken inderdaad.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!