contact formulier

  • Beste mensen.


    ik heb een probleem met mijn contact formulier van mijn website.
    ik heb het script in mijn website gezet maar nu krijg ik deze fout meldingen.


    Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/wh1700009/domains/wd.nl/public_html/mail.php:1) in /home/wh1700009/domains/wde.nl/public_html/mail.php on line 5


    Notice: Undefined variable: headers in /home/wh1700009/domains/wd.nl/public_html/mail.php on line 91


    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/wh1700009/domains/wdg.nl/public_html/mail.php:1) in /home/wh1700009/domains/wdeg.nl/public_html/mail.php on line 187
    Uw bericht is succesvol verzonden. er word zo spoedig mogelijk gereageeren. Met vriendelijke groeten,


    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/wh1700009/domains/wdevg.nl/public_html/mail.php:1) in /home/wh1700009/domains/wdeng.nl/public_html/mail.php on line 207


    ik snap er niets van wie kan mij helpen hier mee.
    dit heb ik in mijn website gezet

    en dan heb ik nog mail.php en contact.php


    het script werkt dus wel alleen als men het invult en op verzenden klikt krijgt men een wit scherm met daar op de foutmeldingen.


    ik krijg wel de mail binnen wat heb ik niet goed gedaan?
    en wie kan mij helpen hier mee.


    ik hoor en zie het graag van jullie.


    dank jullie wel voor jullie hulp.


    mvg tigermaffia.

  • De foutmelding zegt dat je de headers al hebt. Je stuurt ze nu nog eens uit. Kijk je files eens na of je ze niet dubbel hebt staan.


    Of het is dat je de functie session_start(); dubbel hebt gebruikt of niet bovenaan hebt staan. Session start of ob start moet je steeds als eerste gebruiken (met je php tags uiteraard).


    Als je session start al hebt gestart, moetje die niet in een include hergebruiken.

  • hier de contact.php

  • ik snap je even niet beste Aaron.


    kan je mij misschien iets meer info geven mijn kennis van php is niet super groot.
    ik hoor het graag van u mag ook via PM

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!