• Beste ICTS leden,


    Achter de schermen zijn wij bezig met een nieuw maffiaspel dat wordt ontwikkeld in de nieuwste php versies e.d
    Omdat wij het spel zo leuk en uitgebreid willen maken zoeken wij hulp voor leuke ideeën.
    Dus mocht je geen standaard idee hebben mag je die met ons overleggen,


    Hierbij laten wij alvast wel een preview zien van de layout, wij zijn benieuwd wat jullie ervan vinden:










































  • Hierbij enkele verbeteringen op een rijtje:


    1. Dropdownmenu
    Ik zou onderaan aan het dropdownmenu nog een oranje border toevoegen (Jouw basiskleur) zodat de scheiding met de content duidelijk is.


    2. Algemene linken
    De algemene linken die nu in het blauw staan en nog de standaard visited purple hebben zou ik ook oranje maken?


    3. De actie knoppen zoals storten en opnemen
    Ik zou deze toch iets kleiner zetten aangezien ze er momenteel collosaal opstaan en eigenlijk een beetje afschrikken.


    4. Meldingen - icoontje
    Ik zou meer spatie voorzien rechts van het icoontje waar de tekst staat. Nu plakt hij ertegen.


    5. Icoontje callcredits
    Misschien zou het ook beter zijn om het cc icoontje te gebruiken voor callcredits?


    Hopelijk heb je wat aan deze feedback, en moesten jullie hulp nodig hebben bij het design of andere zaken laat het me gerust weten.

  • Levende missies haalbaar?


    SPELMISSIES
    1. Breek 100 mensen uit de gevangenis.
    2. Doe een Route 66 succesvol met een winst van minimaal €100.000,-
    3. Doe een Waardetransport succesvol met een winst van minimaal €100.000,-
    4. Doe een Organised Crime succesvol met een winst van minimaal €5.500.000,-
    5. Kraak de kluis succesvol
    6. Oogst in één keer 4 kg wiet.
    7. Pimp in één keer 50 hoeren
    8. Steel minimaal €70.000,- bij een garage


    LEVENDE MISSIES
    1. Ga naar de kalverstraat in Amsterdam en maak een selfie.
    2. Zoek de witte brug op in Rotterdam en maak een foto van zijn naam.
    3. Koop een ticket bij de ns richting Eindhoven of Groningen en upload deze.


    Voor levende missies krijg je € 25.000 contant en 15.000 power extra in het spel!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!